Heb ik een probleem?

Ik ben goed uitziende, verzorgde charmante man. Laatste 2 jaar ben ik singel. Ik wel goede en minder goede relaties gehad. Het is door een of ander dat ik steeds niet val op degene die gek op mij wordt, en degene die ik graag wil, zij valt niet op mij! Iemand ervaring? Tips ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik (HEB) wel

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk je wel naar wat je moet zien of zie je dingen die er niet zijn? Dat is de vraag! Sommige mensen zoeken iets en kijken heel erg in de verte, terwijl het voor hun neus ligt. Ik denk dat het bij jou ook het geval is. Reset je blik even en begin met een schone lei aan een nieuwe date. Laat daarbij je gevoel en verstand elkaar niet tegenspreken. Succes!

Blijven doorzoeken ! (y)

Hoe harder je zoekt, hoe slechter het soms lukt. Ontspan, wees jezelf, ga erop uit, en wie weet kom je HAAR ineens zomaar tegen...

Of je een probleem hebt dat bepaal je zelf. Wij niet. En waarom het steeds niet klikt? Misschien leg je de lat te hoog, misschien wil je toch liever nog een tijdje vrijgezel blijven.

Nee,dat probleem maak jij er zelf van. Niets geforceerd proberen,rustig op je af laten komen.

Jou tijd komt nog wel, op elk potje past een dekseltje. Ga eens lekker op vakantie met een reisorganisatie die reizen organiseert voor singels,, misschien kom je dan een leuke vrouw tegen en zo niet dan misschien tijdens de volgende trip. Gewoon geduld hebben en geen haast willen hebben. Wel blijven uitgaan en leuke dingen doen, niet thuis gaan kniezen want dan kom je haar nooit tegen.

dan moet je maar eens proberen iemand rustig te verleiden heb ik ook steeds gehad ik vonden meisjes leuk die mij niet zagen staan en andersom nu heb ik het bij een meisje wat subtieler aangepakt beginnen met lieve gedichten en ze dacht dat ik steeds een grapje maakte en toen kwam ze erachter dat dat niet zo was en boem ik had een vriendin trouwens in het begin wist ze zelfs bijna niet eens wie ik was terwijl ik haar iedere dag op werk zie

Misschien staat jouw hart nog niet open voor een nieuwe liefde?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100