Heb ik een probleem?

Ik ben goed uitziende, verzorgde charmante man. Laatste 2 jaar ben ik singel. Ik wel goede en minder goede relaties gehad. Het is door een of ander dat ik steeds niet val op degene die gek op mij wordt, en degene die ik graag wil, zij valt niet op mij! Iemand ervaring? Tips ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik (HEB) wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, tips genoeg. Maar ik weet niet hoe oud je bent. Een tip voor een 73 jarige vrijgezel zou er
anders uit zien dan een tip voor een 23 jarige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
41 :-)

Het beste antwoord

Kijk je wel naar wat je moet zien of zie je dingen die er niet zijn? Dat is de vraag!

Sommige mensen zoeken iets en kijken heel erg in de verte, terwijl het voor hun neus ligt. Ik denk dat het bij jou ook het geval is.

Reset je blik even en begin met een schone lei aan een nieuwe date. Laat daarbij je gevoel en verstand elkaar niet tegenspreken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Blijven doorzoeken ! (y)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe harder je zoekt, hoe slechter het soms lukt.
Ontspan, wees jezelf, ga erop uit, en wie weet kom je HAAR ineens zomaar tegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je een probleem hebt dat bepaal je zelf. Wij niet.
En waarom het steeds niet klikt? Misschien leg je de lat te hoog, misschien wil je toch liever nog een tijdje vrijgezel blijven.
13 jaar geleden
Nee,dat probleem maak jij er zelf van. Niets geforceerd proberen,rustig op je af laten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou tijd komt nog wel, op elk potje past een dekseltje.
Ga eens lekker op vakantie met een reisorganisatie die reizen organiseert voor singels,, misschien kom je dan een leuke vrouw tegen en zo niet dan misschien tijdens de volgende trip.
Gewoon geduld hebben en geen haast willen hebben. Wel blijven uitgaan en leuke dingen doen, niet thuis gaan kniezen want dan kom je haar nooit tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je maar eens proberen iemand rustig te verleiden
heb ik ook steeds gehad ik vonden meisjes leuk die mij niet zagen staan en andersom nu heb ik het bij een meisje wat subtieler aangepakt beginnen met lieve gedichten en ze dacht dat ik steeds een grapje maakte en toen kwam ze erachter dat dat niet zo was en boem ik had een vriendin
trouwens in het begin wist ze zelfs bijna niet eens wie ik was terwijl ik haar iedere dag op werk zie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O ja?! Vertel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat moet ik vertellen dat is het wel zon beetje :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh zo
eerst begon ik gewoon bij haar in de buurt zijn
toen werden we naast elkaar gezet
en het was valentijnsdag dus we mochten gedichten maken en dan konden we een prijs winne ik liet haar een paar van die gedichten lezen en ze vond ze mooi ze dacht dat het een grapje was maar het ging dus wel over haar en toen leerden we elkaar steeds beter kennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo in het begin wist zij niet wie je was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we hadden nog nooit met elkaar gepraat
Misschien staat jouw hart nog niet open voor een nieuwe liefde?