Past een tweeling man wel bij een leeuw vrouw?

Ja het gaat over sterrenbeelden. Ik ben sinds een tijdje involvd met een leeuw vrouw. Soms denk ik ja leuk, soms denk ik mmm bazig type. Mijn vraag is of het eigenlijk wel past een leeuw vrouw en een tweeling man?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (8)

zeker wel, je moet je niet zoveel van horoscopen aantrekken en meer kijken naar het geluk wat er WEL is tussen jullie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee absoluut niet, nóóit doen. De denkbeeldige figuren die gevormd worden door constellatie van sterren die duizenden lichtjaren verwijderd liggen van de aarde en al miljarden jaren oud zijn, en onderling op verschillende relatieve afstanden liggen die ook nog eens constant wijzigen, zegt ZO ontzettend veel over jullie relatie, dat je daar maar beter goed naar kunt luisteren.

Dus. Also sprach Zarathustra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi, plus.
Over het algemeen kunnen tweelingen en leeuwen goed met elkaar omgaan.
Maar dan gaat het vooral om vriendschap.

Maar een relatie tussen die twee is niet altijd handig:
De leeuw en de tweeling zijn over het algemeen beide extravert en gaan voor het avontuur. Er is in zo'n relatie dan geen tegenpool: De een die de ander tot rust brengt, of juist uit de tent weet te lokken.

Om er echt goed achter te komen of je qua sterrenbeeld bij elkaar past, moet je echt je horoscoop nauwkeurig laten trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet alleen je sterrenbeeld, maar je hebt ook nog ascendanten, en die zijn nog belangrijker.
ik heb 2 leeuw kinderen, ze weten wel wat ze niet willen, maar bazig, echt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is dus een voorbeeld van 'zweverig' - een andere vraag die net gesteld werd.

Het is naar mijn mening je reinste onzin om je door dit soort flauwekul te laten leiden. Als 't klikt, klikt het. En niet wel of niet vanwege een totaal-niet-ter-zake-doende sterrenbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult nooit ergens lezen dat het niet gaat werken.
En waarom niet?
Omdat ieder mens verschillend is.
Alles heeft plus- en minpunten.
Overal heb je voors en tegens.
En een mens is meer dan zijn/haar sterrebeeld.

Tweelingen zou dat flirtgedrag wellicht moeten beteugelen omdat Leeuw trots is en met woede zal reageren op ontrouw. Leeuw zou het podium zo nu en dan eens moeten delen omdat Tweelingen soms ook een beetje licht van de schijnwerpers nodig heeft.
http://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?btyp=syn&msyn=sg&act=text4&lang=h&zod1=2&zod2=4&gnd1=f&gnd2=m

Indien leeuw en tweeling een vaste relatie aangaan zal deze ook op langere termijn niet saai zijn. Samen plannen maken, activiteiten ondernemen en er opuit trekken zal tot beider tevredenheid een belangrijke plaats in blijven nemen. De neiging van leeuw om op het huiselijke honk een (over)heersende rol te spelen, zal een punt van aandacht blijven in deze relatie. Overigens is dit een neiging die leeuw zich niet altijd bewust is.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/astrologie/16292-sterrenbeeldmatch-tweeling-liefde-relatie-sex.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen enkel probleem,omdat het idee van sterrenbeelden een door mensen bedacht item is.
Alle mensen,die onder een bepaald gesternte geboren zijn,zouden dan ongeveer dezelfde eigenschappen moeten hebben. Geloof je dat zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter is een tweeling en ik ben een leeuw. Wij passen goed bij elkaar. Gelukkikg maar.