veel twijfel bij korte verkering/relatie! help mij alstublieft ik wil gelukkig zijn met haar!?
lieve mensen, ik ben 21 jaar en 2 maanden iets met een meid van 19. ik heb ooit één relatie gehad van 16 tot 18. zij was voor mij de ware. dit is overgegaan omdat ik haar na een jaar verwaarloosde vanwege mijn wilde veren. ik heb hier spijt en een enorme deuk aan overgehouden. 3 jaar later, ben ik mijn huidige vriendin tegengekomen. op het begin dacht ik:wauw! en ben ik voor haar gegaan. uiteindelijk heb ik haar gekregen. Vanaf het moment dat ik haar had begon bij mij een kleine twijfel: oh nu heb ik haar, wat nu?! deze twijfel heb ik gelijk uit mijn hoofd gezet omdat ik haar te leuk vond. Maar sinds wij iets hebben, iets meer dan 2 maanden. heb ik twijfels. haar uiterlijk is niet wat ik hoopte maar haar innerlijk is fantastisch! ik vind haar heel speciaal en daarom blijf ik ook bij haar. Maar ik word moedeloos van de twijfel. de twijfel heb ik ook als ik mét haar ben. ik denk veel na en dus ook waar zij bij is, en dan vraag ik me af of dit wel de meid voor mij is. dan kijk ik naar haar en stel ik mezelf die vraag. en afhankelijk van welke bril ik opzet krijg ik weer een ander antwoord. En als ik mezelf dat afvraag, vraag ik mezelf weer af waarom ik mezelf die vraag stel. Maar als ik mn gedachtes stil hou, tegen mezelf zeg: niet nadenken. dan zie ik een prachtig meisje en kan ik echt genieten. Maar als ik dit de hele tijd tegen mezelf moet zeggen word ik daar moe van. ik wil gewoon gelukkig zijn met haar en van al die twijfels af! wie kan mij helpen???
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.