Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke manieren zijn er om een persoon te vinden waarvan je enkel de voor en achternaam hebt?

Ik ben opzoek naar het adres of telefoonnummer van een vroegere vriendin van mij.
Alleen ik kan nergens haar adres of telefoonnummer vinden (telefoonboek etc staat ze niet in).
Ik weet haar voor en achternaam en ik weet ik welke stad ze woont en daar houd het ook mee op helaas.
Op sociale netwerken als hyves en facebook heb ik al gezocht,maar niets te vinden.
Ook geen vrienden van haar van vroeger of familieleden.
Haar naam zoeken via google heeft ook niets opgeleverd.
Zijn er buiten deze opties andere manieren om achter iemand zijn of haar adres te komen?
Of zou ik mijn zoektocht moeten staken in de hoop haar ooit nog eens tegen te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens op wieowie.nl . Het kan natuurlijkzijn, dat ze in de tussentijd getrouwd en daardoor haar naam veranderd is. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Probeer het gemeentelijk bevolkingsregister. Misschien kunnen die je verder helpen als je uitlegt waarom je haar zoekt
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Plaats een oproepje in een veelgelezen dames- of vrouwenblad.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Probeer het eens via de prikborden van Startpagina.nl. Oproepje op het prikbord van de pagina van haar woonplaats bijvoorbeeld. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het eens proberen op www.schoolbank.nl
via deze site heb ik ook iemand achterhaalt van vroeger.
Voornaam, achternaam en woonplaats kan je heel veel mee doen.
Tegenwoordig via www.google.nl is ook veel mogelijk, vul daar eens de combinatie in, misschien krijg je iets te lezen over deze persoon.

Succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een advertentie op markplaats onder categorie; Contact en berichten -> Contact kwijt en opsporing
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ik zou het ook via wie o wie proberen. www.wieowie.nl
Hier krijg je informatie over hyves schoolbank facebook etc. in 1x.. en ook informatie over eventueel telefoonnummers.. ook afbeeldingen als die over hem of haar te vinden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding