Mijn vader is in Polen opnieuw getrouwd en heeft sinds 2002 een dochter daar krijgt hij in Nederland kindergeld en hoeveel?

En als hij daar gaat scheiden hoeveel alimentatie moet hij dan betalen?

Toegevoegd na 3 uur:
Ze wonen in Polen en mijn vader heeft een aow uitkering. ik zou graag ongeveer de bedragen willen weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woont de vader en dochter ook in nederland?

Antwoorden (2)

Helemaal afhankelijk van waar je vader en waar zijn dochter woont en over de alimentatie is ook niets te zeggen, dit is onder andere afhankelijk van het inkomen van je vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor kinderbijslag moet de algemene kinderbijslagwet van toepassing zijn. recht op kb is alleen mogelijk wanneer hij in nederland woont en de verzorging van dat kind op zich heeft genomen.