Waarom moeten vrouwen seks als ze zin hebben, maar hun vriend zin heeft, wijzen ze dit vaak af ?

Het is vaak zo dat als mijn vriendin zin heeft, ze gebrand in om 'het' te doen. Maar als ik aangeven zin te hebben, mij vaak afwijst. Hoe het dat vrouwen in hun behoefte moeten worden voorzien, en toch zeggen dat mannen vinden dat ze teveel waarde hechten aan seks

Toegevoegd na 7 uur:
*na het lezen van 2 antwoorden*

Is er een manier om deze verhouding beter te maken. Zelfs seks afwijzen, ik moet bekennen ik heb het geprobeerd, en zoals gezegd, niet al te veel ruggengraat qua seks hier. Tips ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Uiteindelijk geven de vrouwen de doorslag of het doorgaat, net als bij flirten en versieren. Zij geven het groene licht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe minder jij aandringt hoe meer kans dat zij jou wil veroveren...speel eens hard to get ;)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vrouwen zitten wat sex betreft in een zekere machtspositie. Als ze even minder zin hebben, als hun vriend wel zin heeft, kunnen ze de sex makkelijk afslaan. Ze weten dat als zij zelf wel zin hebben en hun vriend op dat moment misschien even iets minder, het uiteindelijk toch bijna altijd wel toch sex komt. Mannen slaan het eigenlijk nooit af, als ze de kans krijgen, om sex te hebben. Als mannen dit wel zouden doen, zou de machtsverhouding wellicht veranderen. Echter de meeste mannen hebben niet genoeg ruggengraat, om sex af te slaan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zat het ook alweer met zelfbevrediging en de ruggemergtering? ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha,ooh vandaar.
Misschien is het een gevolg van de emancipatie: vrouwen mochten vroeger geen nee zeggen, en ze mochten geen zin hebben.
Nu vrouwen er voor uit kunnen komen dat ze zin hebben, ontdekken de mannen dat neezeggen helemaal niet zo makkelijk is.
Nog even en het komt helemaal goed :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen vrouwen trekje, maar iets van jouw vriendin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat voor beide geldt dat als je partner geen zin heeft, dat je daar begrip voor moet hebben. Maar het gebeurt vaker dat een vrouw nee zegt dan de man. En ja, als ik zin heb en mijn vriend niet, dan baal ik stiekum oom wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je dan weer speeltjes voor:)
De meeste mannen willen eigenlijk altijd wel. Vrouwen houden er ook van, maar niet zo frequent. En je weet het, de man is de baas in huis, maar wat de vrouw zegt, moet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat vrouwen nogal zeer anders worden opgewonden... Er moet zekere onzekerheid en emoties zijn.... Een soort sfeer...

Een vrouw moet het gevoel hebben joepie ik krijg seks en niet ik moet hem weer is seks geven!!!

Als ze ziet dat je op seks hoopt dan is dat niet erotisch:(

Maar althans denken vrouwen er evenveel aan als mannen hoor alleen op andere manier!!! Kan genoeg voorbeelden geven van vrouwen die een buitenechtelijk avontuurtje hebben omdat ze thuis weinig beleven...

kortom vrouwen denken evenveel aan seks alleen worden zij anders opgewonden..