Wat maakt dat nou uit? Dit was geen aanslag op hun, maar op onschuldige toeschouwers.
Ze zijn gewend om rampplekken te bezoeken, dus ze komen er wel overheen.
Ik wil geenszins badinerend overkomen, maar dit is verreweg het ergst voor de slachtoffers en hun familie.
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als iemand jou wil doodschieten en hji raakt de buurman..... dan ben jij niet geschrokken wou je zeggen? Dan ga je niet nadenken?
AWM
15 jaar geleden
Precies. Ze zijn geschrokken en aan het nadenken. +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn gewend aan rampplekken, maar niet 1 waarbij ze zelf doelwit zijn. Tuurlijk schrik je hier van, dat snap je toch wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het vreemd om je af te vragen voor wie 'het erger is', of zoiets even vanachter je pc te bepalen. Alsof wij dat kunnen beoordelen. Het is erg voor alle betrokkenen, punt.
Met de familie zelf is het goed ze zijn gelukkig (!!!) niet geraakt door de auto maar ze zijn heel erg geschrokken! Dat vertelde de koningin via de tv; ze toonde haar medeleven aan de omstanders, nabestaanden, vrienden en familie van de slachtoffers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag het ze zelf.
Briefje: Aan de koningin
Adres zal bij TNT wel bekend zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rustig, antwoordman.
Hij is gewoon benieuwd hoe hun dit ervaren hebben. De konigin heeft al meegedeeld dat ze erg geschokt was na dit ongeval. In de Gelderlander van vandaag staat nog meer informatie hierover. Pag: 2/3/4
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind ook dat het word overdreven dat het een aanslag op hún was.. Dit is een duidelijk voorbeeld van iemand die te eenzaam is, gevoelens jarenlang opkropt en zo maar lekker gestoord wordt helaas. Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd, die beelden zijn écht shocking.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is dit voor domme vraag. Ten eerste zal niemand hier de konigin persoonlijk kennen, dus je zal geen quotes horen van hen. Maar je kan zelf wel bedenken dat ze geschrokken zijn en meeleven met de slachtoffers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zal wel shocking voor ze zijn dat niet iedereen de koningin en haar gevolg op handen draagt. Miischien wel een handvat voor ze om voorgoed af te geraken van het traditioneel vieren van koninginnedag als tot dusver. Voor de rest staan we niet zoveel in contact met elkaar dus elk antwoord is gissen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hetzelfde als iedereen die iets dergelijks afschuwelijks van dichtbij meemaakt, koninklijk of niet. We zijn en blijven allemaal mensen, gevoelens zijn niet anders wanneer je van adel bent. Ik ga ervan uit dat ze begeleiding zullen krijgen zoals slachtofferhulp o.i.d., net als de gewone burger. Het is iets wat we nooit verwachtten dat kon gebeuren, maar gekken lopen helaas overal rond.