Als je je de eerste keer anders voordoet als dat je in werkelijkheid bent, zal de goede kijk op jou voor altijd verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

simpel, wees netjes, wees beleefd, kijk mensen recht in de ogen en het belangrijkste....wees gewoon lekker je eigen zelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees jezelf! Zorg voor een goed humeur, en een representatief uiterlijk!

Mocht dit niet voldoen dan pas je niet in deze familie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel jezelf voor, geef wat complimenten over het huis, zie er verzorgd en zelfverzekerd uit. En wees voor de rest jezelf en laat merken dat je hun zoon/dochter heel leuk vind. Wat ook belangrijk is om beleefd te zijn en de mensen aan te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring kan ik adviseren: wees vooral niet jezelf!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?????????????????????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa dikke plus!!
Doe rustig aan, bedenk dat zij waarschijnlijk net zo nerveus zijn als jij bent.
Zo'n eerste ontmoeting is altijd eng.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recht door zee(wel netjes)...of complimenten maken over je meisje,schoonouders,kinderen die er aanwezig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees vooral jezelf. Als je jezelf een houding gaat aanmeten die niet bij je hoort, en die wel van je wordt verwacht, wordt je in de toekomst ook niet gelukkig met deze partner.
13 jaar geleden
nja wat ik wilde zeggen staat er eigenlijk al... wees jezelf... ze hebben je maar te accepteren zoals je bent... doe je nooit anders voor om indruk te maken... dat hou je ook geen halfjaar vol... eerlijk duurt het langst en als ze er niet happy mee zijn zegt dat meer over hen dan over jou...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je niets bijzonders hoeft te doen tenzij je van plan bent binnen 1 jaar te trouwen.
want als je lang niet iemand omgaat leren jullie (de familie ook)elkaar kennen .
als ze bij jou thuis komen blijven ze misschien meeeten ,ze zien je als je van je werk komt
daarom is de verlovingstijd of hoe men dat noemt belangrijk voor hen die er prijs op stellen.
(ik niet)