Wat kan ik het beste doen om contact te krijgen met een verlegen jongen als ik verliefd ben op die jongen en hij op mij?

We zijn al 25 jaar en allebei erg verlegen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb hem al meerdere keren een kaartje gestuurd.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb hem al meerdere keren een kaartje gestuurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft hij gereageerd op je kaartjes? En zo ja, hoe?
Want te verlegen om een kaartje terug te sturen kan een mens toch bijna niet zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wist hij niet van wie het kwam?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gek, je schrijft je naam er toch wel onder he!

Het beste antwoord

Verlegen ben ik vroeger ook geweest . Dat heeft geduurd tot ik een jaar of 27 was . Ik heb toen tegen mezelf gezegt , zo wil ik niet meer zijn , hier kom ik niet verder mee!!! Ben toen uit mijn schulp gekropen , en er niet meer in terug gegaan . Het leuke was dat ik van andere mensen ( vrienden en kennissen ) kreeg te horen , hee wat is dat , zo kunnen we jou nog niet ! Positieve reacties . Zo leer je ook veel gemakkelijker andere mensen kennen ! Wat je uitstraalt krijg je terug . Geloof me , als jij dit op deze manier aanpakt , dan komt die vriend ook wel los . Doe je best en succes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vraag of hij msn heeft of chat op een andere manier. Als je niet voor hem staat is het een stuk makkelijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je te verlegen bent dan stuur je hem een sms of een emailtje of je geeft hem een leuke kaart
en daarin zeg je dat je verlieft bent op hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Kirsten,
Als je zeker weet dat jullie allebei verliefd op elkaar zijn, lijkt het me niet zo moeilijk meer. Wacht even af of hij probeert contact met jou te maken en trek anders zelf de stoute schoenen aan. Stap op hem af en zeg dat je hoorde dat hij jou leuk vindt en jij hem ook. Eventueel kun je door vriend(inn)en laten bemiddelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Just get it over with. Daarmee bedoel ik: het is even een drempel waar je overheen moet, maar daarna wordt alles makkelijker, aangezien jullie beiden blijkbaar wat voor elkaar voelen. Doe 'niet zo moeilijk', leg contact en begin er gewoon over. Drankje, gezellig en dan hop:"Zeg, luister eens, ik wil je al een tijdje wat vertellen..." Je zult zien dat als je eenmaal begonnen bent de spanning van je af valt en je je heerlijk bevrijd voelt. En je hebt gelijk ook nog eens een leuke vriend erbij. Win-win situatie!

Ik heb makkelijk praten, dat weet ik. Maar ik spreek al vanaf de andere kant van de drempel. Kijk, een kaartje is makkelijk om te ontvangen en altijd leuk, maar de interactie komt moeilijk op gang. Het kan zomaar dat hij hem op z'n nachtkastje zet en geen stap durft te ondernemen. Een SMSje biedt al wat meer interactievere mogelijkheden, maar gewoon bij hem zijn, hem aan kunnen kijken en het vertellen geeft hem weinig mogelijkheden om niet te reageren. Als hij dan namelijk verlegen 'wegduikt', kan je hem wat meer kalmeren/geruststellen of zelfs wat woorden in de mond leggen zodat hij weet dat jij weet wat hij voor je voelt. Volg je het nog? ;-) En zodra jullie er allebei duidelijk en open over zijn, is dat het begin van iets fantastisch.

Enjoy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag hem een keer onverwachts mee te gaan om iets te drinken. ;) ZET WEL EEN STAP ANDERS BLIJF JE PIEKEREN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt zijn hulp om met iets persoonlijks te helpen.
Zeg tegen hem dat je tot over de oren verliefd bent op een persoon die hij goed kent en dat je daarom zijn advies nodig hebt. Zodra hij vraagt wie dat is: dan zeg je, dat ben jij. Dan is het ijs gebroken en dat weet je snel genoeg of je liefde beantwoord gaat worden.