wat moet je doen als je een afspraakje heb

ik heb net een vriendinnetje maar ik zie haar niet vaak ik wil een afspraakje regelen wat moet ik doen ? waar moet ik mee praten? en moet ik haar wat geven ? ik weet het niet help me !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe oud ben jij eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

hm.. zonder je leeftijd te kennen is het lastig inschatten. Waarschijnlijk ben je nu 11-12 oid?Je zou haar mee kunnen nemen naar het centrum en ergens op een terasje wat kunnen gaan drinken? Of een koeltas met lekkere dingen vullen en samen een meertje in de buurt opzoeken?

Het hoofddoel is samen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een bioscoop en regel die loverseat =D
Deed me vriendje ook,, vet lief maar toen waren alles bezet ;P wel jammer...

Waar je over moet praten? Vraag dingen over haarzelf, zodat je meer weet over haar. En maak ook grapjes tussendoor (niet van die gemene gewoon een lichte).

Je hoeft niets aan haar te geven. Wat je moet geven is gewoon liefde en lieve woorden die echt uit je hart komt :)

+

Vraag haar om te wandelen dat is ook leuk. Het klinkt saai maar het is gewoon echt leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit weer kun je best gaan zwemmen. Je kunt haar op een ijsje trakteren. En praten hoeft niet als je zwemt.
Ga romantisch samen van de glijbaan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt leuk idee dankje wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben in de glijbaan geweest en ik gaf aar een knuffel en zie liep boos weg? misschien te bloot
Op tijd komen en jezelf zijn.
Neem haar mee ga iets drinken

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op tijd komen gaat wel en jezelf zijn moet altijd bij een relatie en dat drinken ik wel goed idee
Een spelletje samen doen is leuk! Samen foto's kijken van vroeger. Iemands hond uitlaten als je voet beter is. Wat je kunt geven is een lolly in de vorm van een hart of een lief beertje.
13 jaar geleden
Je bent nog erg jong , als ik het goed gezien heb 11 jaar . Maar dan mag je zeker al een vriendinnetje hebben ! Regel die afspraak met dat meisje , en in plaats van wat mee te brengen voor haar nodig je ze uit voor een lekker ijs , of je gaat een frietje eten met wat erbij , of naar Mac D. Naar het schijnt ben je nog een beetje verlegen , maar dat zal zij als ze toezegt ook zijn ! Daar moet je je niet druk over maken , en een gesprek komt vanzelf op gang , dat zul je zien ! Gewoon rustig en gezellig zijn , en dat gaat lukken . Succes !!! Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee tanks maar 1 ding als ik bij haar ben zeg ik allemaal dingen wat ik zelf niet weet wat ik zeg!!! dus praten ik weet het niet hoor:?
een cadeautje(kleintje) zal geen kwaad kunne en doe iets wat zij leuk vind natuurlijk niets dat jij verschrikkelijk haat maar iets wat jullie allebei leuk vinden