Tips tegen obsessief gedrag in relatie

ik heb al een tijdje een relatie. Nu loopt de relatie stuk omdat ik heel obsessief gedrag vertoon. Wil constant bij hem zijn, constant sturen en als ik niet bij hem ben denk ik constant aan hem. Als hij iets alleen of zonder mij wil doen, krijg ik een huilbui en ben ik ongelukkig en heb ik een zeer vervelend gevoel. Deze gevoelens beheersen mijn leven en wil er van verlost geraken. Maar hoe?
Tips iemand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het enige wat ik me kan bedenken is: Een paar hobbies zoeken wara je je compleet ik kan verliezen. Die je zo aantrekken dat je alle gedachten los laat. En netzo: Een paar goede vrienden vinden met wie je tijd door kan brengen.

Jouw obsessieve gedrag is niet de oorzaak van de breuk, het is er het gevolg van. 'Iets' in jou weet al dat deze relatie geen blijvende is. Datgene (dat innerlijke weten) 'communiceert' dat binnen jouw systeem naar jouw psyche. Jouw psyche heeft echter vervolgens besloten deze realisatie (deze waarheid) geen doorgang te verlenen. Echter, de waarheid (de realisatie) IS er al! Die kun je niet meer wegpoetsen of tegenhouden. Jouw psyche verkeert aldus in een zeer diepe vorm van stress om de waarheid -die er allang IS- weg te kunnen houden. Dit veroorzaakt 'verstoort' gedrag van jouw kant. "Bewijs me dat je niet bij me weg gaat" "Bewijs me dat, dat wat ik eigenlijk al weet, niet waar is" Het is nu tijd om jezelf te verlossen van deze innerlijke strijd en de waarheid (en die is dus niet al te leuk, anders was het niet zo'n strijd geworden) te aanvaarden. Des te eerder jij de waarheid onder ogen komt, des te sneller ben jij van jouw obsessieve gedrag af! (maar ook van je huidige vriend). Ik wens je heel veel succes!

lijkt me dat je zo verliefd bent,maar zijn nog wel onduidelijkheden in vraag,wonen jullie al samen?is partner net zo verliefd of voelt hij zich overweldigd ,praat met elkaar over verwachtingen wat je van elkaar hebt. Tuurlijk mis je hem als hij niet bij je is,maar je zou hem ook moeten vertrouwen. Ik ga ook meestal naar vriendin als mijn vriend moet werken of zelfs voetbal kijkt.Kijk eens eerlijk naar jezelf is het reeel om man te claimen?dat werkt averechts ,mannen houden er ook van als je eigen sociaal leven hebt,en is spannerder als je af en toe nee zegt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100