Hoeveel mensen hebben een daddydomrelatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
13 jaar geleden
What the heck is een daddydomrelatie? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wel: een BDSM-relatie met een ouder-kindachtige dynamiek naast de seksuele dynamiek. De daddy verzorgt de little girl (die overigens volwassen is, dit is géén pedoseksualiteit!) alsof het een klein meisje is, en zij gedraagt zich ook zo, tenminste in zijn aanwezigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En daar hoort ook straf bij, zoals echte billenkoek.
Rieneke1
13 jaar geleden
wat ik ervan begrijp is het een soort rollenspel.
de man speelt vader, en het submeisje (zo schijnt dat te heten) speelt jong onderdanig vrouwtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, dat had ik niet expliciet gemaakt over het BDSM-deel. Niet my cup of tea, maar vooral zelf weten. Voor zover ik weet komt het niet heel veel voor, al sluit ik niet uit dat niet iedereen open is over dergelijke dynamiek in hun relatie. Ik denk dat je met je vraag in dit geval verder komt op een BDSM-forum, hier zijn gewoon te weinig mensen die überhaupt weten wat een daddydomrelatie is, laat staan hoe algemeen het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een daddywat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn reactie was overigens op Meizje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, uitleg van de term: Daddy
Dominant Met als partner: Little girl
Submissive Onderdeel van BDSM: Bondage & Discipline
Dominant & Submissive
Sadism & Masochism Daddydom zit voornamelijk binnen het DS (dominant en submissive) deel van het BDSM-spectrum (met als duidelijk thema een ouder-kinddynamiek), wat overigens niet wil zeggen dat het nooit aspecten van de twee andere delen kan hebben.
Cryofiel
13 jaar geleden
@Meizje, als ik vragen mag: heb *jij* een daddydomrelatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, heb jij interesse?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, foute opmerking, Meizje! GV is geen datingservice...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, vergeef me, mag mijn vraag blijven staan? :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had nog nooit van die term gehoord. Heet het ook zo als de vrouw de dominante is en de man het kleine jongetje?
Cryofiel
13 jaar geleden
Geen zorgen, ik heb sowieso geen belangstelling. Ik ben meer van de gelijkwaardigheid, niet alleen binnen een (al dan niet sexuele) relatie, maar op alle vlakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben heel erg blij dat ik hier echt nog never nooit van gehoord had. Ga het ook net zo snel weer vergeten denk ik.
@Cryo ; helemaal met je eens. Gelijkwaardigheid op alle denkbare gebieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens met Cryofiel en Marleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach liever een daddydomding dan hardcorebdsm denk ik dan XD minder pijnlijk meer liefde XD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukkig geven jullie reacties mij het antwoord wat een daddydomrelatie is. Ik had een paar seconden geleden een groot vraagteken boven mijn hoofd. Erg vervelend, haha.
Maar als antwoord/reactie op je vraag... Ik ken deze relatievorm niet in mijn omgeving. Het kan zo zijn dat het wel in mijn omgeving plaats vindt, maar dan achter gesloten deuren. Ik wil ook niet alles weten, haha.

Antwoorden (4)

Niemand in mijn vriendenkring, wel 2 stellen met zo'n 30 jaar leeftijdsverschil maar die behandelen elkaar gelijkwaardig.
Als volwassenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een daddydomrelatie heeft dan ook niets te maken met werkelijke leeftijdsverschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.k. dank je Suzy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet persé nee.
Ik ken niemand die dat heeft.
Ik ken wel relaties met een dominante macho man en een kindvrouwtje, maar dat zou ik toch niet zo willen noemen, als ik dit allemaal lees:
http://www.sophietjemeisje.nl/category/daddydom/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 op de 5000 in amerika
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant, heb je daar een bron voor?
Ze zullen zich niet allemaal melden , maar om mij heen zie of hoor ik dit wel vaker . Heb wel het vermoeden dat dit steeds vaker voorkomt !! In 1972 als 15 jarige werd ik ook zwaar verliefd op een vrouw van toen 34 jaar !!!!! Was erg zwaar en is uiteindelijk door afwijzen van die vrouw niets geworden.