Hoe laat ik een meisje nou zien dat ik haar meer dan leuk vind?

Om het nou uit het niets te zeggen is niet echt verstandig denk ik.. Dus wat kan ik het beste doen waardoor zij het vermoeden kan krijgen dat ik haar meer dan leuk vind?

Toegevoegd na 43 minuten:
Gewoon zeggen durf ik niet, ben namelijk zo verlegen als de pest op dat gebied...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

stuur haar een kaartje ,neem haar mee naar de bios of voor een lekker etentje, ga samen leuke dingen doen
en geef haar aandacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ogen kunnen boekdelen spreken !!!! Veel meer dan woorden kunnen zeggen !!! Die taal begrijpt bijna iedereen !!! veel geluk hiermee !!!! gr. jowie57
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eerst nagaan of ze je aardig vindt. Anders ga je nogal hard op je bek D:
Ik heb iets bedacht btw:
Je kan haar vertellen dat je haar aardig vind. Dat je niet bang bent wat mensen over je vinden, en dat je haar wilt laten zien hoe je bent....?
Klinkt gay eigenlijk.
Naja je ziet maar