Dat is hier heel herkenbaar!
Nu al begin ik een beetje gallisch te worden van al die 'voorpret' en die mooie zuid-afrikaanse 'Vuvuzela's' die we overal maar gratis bij krijgen. En dan te bedenken dat ik niet van voetbal hou, terwijl mijn vriendin niet voor de tv weg te slaan zal zijn!
Ik denk dat het er vooral op neerkomt dat je elkaar heel veel ruimte moet geven, ik weet niet tot hoeverre alle wedstrijden bekeken (moeten) worden, maar daar zou je afspraken over kunnen maken, dat je bijvoorbeeld samen naar een wedstrijd van het nederlands elftal gaat kijken, en daarna een filmpje (die jij mag uitzoeken) of dat jullie dan samen iets compleet anders gaan doen.
Het voornaamste is dat je elkaar iets moet gunnen, en er voor jezelf van uitgaan dat het maar tot 11 juli duurt(!)
Mijn advies; kan je zelf al dat oranjegevoel en voetbalgebeuren niet aan, ga dan dingen doen waar je anders niet aan toekomt, dus foto's inplakken, naar het zwembad (daar is het tijdens wedstrijden dus heerlijk rustig) en zo kun je vast nog wel meer dingen bedenken.
Het komt er op neer dat je er geen groot probleem van moet gaan maken, want dan wordt het zeker niet een 'liefdevol wk'.