Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hou je een liefdevol relatie tijdens de WK?

Gaan vanuit dat een van de twee partners heeft een hekel aan voetbal en de andere is fanatiek daarop..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
981
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig ja :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gedurende het hele jaar geef ik haar al mijn en zij mij al haar liefde.

En gedurende al bijna vierenveertig jaar doen wij dat.

En dus kunnen die paar weekjes zo om de twee jaar (ook het EK dus) bij ons geen roet in het eten werpen.

Zelfs is het zo..dat mijn echtgenote van een zuivere tegenstandster nu al een beetje tot een voorstandster geworden is..

Geduld en liefde hebben voor elkaar en elkaar iets gunnen..dat is het geheim.

En wat denk je van: Een knuffelkus telkens als er een doelpunt valt?

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel mooi. Bedankt voor deze antwoord.

Andere antwoorden (15)

Het leven is geven en nemen,kijk alle wedstrijden als man,en laat de vrouw het hele jaar lekker goede tijden,en andere soaps zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vrouw naakt naast de man laten plaats nemen op de bank.. komt het vast wel goed. Sobizo in de rust..blijft voetbal kijken leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hier heel herkenbaar!

Nu al begin ik een beetje gallisch te worden van al die 'voorpret' en die mooie zuid-afrikaanse 'Vuvuzela's' die we overal maar gratis bij krijgen. En dan te bedenken dat ik niet van voetbal hou, terwijl mijn vriendin niet voor de tv weg te slaan zal zijn!

Ik denk dat het er vooral op neerkomt dat je elkaar heel veel ruimte moet geven, ik weet niet tot hoeverre alle wedstrijden bekeken (moeten) worden, maar daar zou je afspraken over kunnen maken, dat je bijvoorbeeld samen naar een wedstrijd van het nederlands elftal gaat kijken, en daarna een filmpje (die jij mag uitzoeken) of dat jullie dan samen iets compleet anders gaan doen.

Het voornaamste is dat je elkaar iets moet gunnen, en er voor jezelf van uitgaan dat het maar tot 11 juli duurt(!)

Mijn advies; kan je zelf al dat oranjegevoel en voetbalgebeuren niet aan, ga dan dingen doen waar je anders niet aan toekomt, dus foto's inplakken, naar het zwembad (daar is het tijdens wedstrijden dus heerlijk rustig) en zo kun je vast nog wel meer dingen bedenken.
Het komt er op neer dat je er geen groot probleem van moet gaan maken, want dan wordt het zeker niet een 'liefdevol wk'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van te voren afspraken maken en accepteren die de voetballiefhebber tijdens het WK daar veel mee bezig is. De ander kan misschien dingen doen, waar hij/zij nooit aan toekomt of die de voetballiefhebber niet leuk vindt. Geven en nemen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is maar hoe je het bekijkt, je kan het wk ook zien als wat tijd voor jezelf. het is best grappig om tijdens een wedstijd van nederland naar de bioscoop te gaan, grote kans dat je ongeveer de hele zaal voor jezelf hebt. een tweede tv is trouwens zoiezo handig om de wk te kunnen ontwijken. daarnaast moet je je gewoon instellen op een maand massa psychose waarvan 2 weken voorwaardelijk, want dan liggen we er al weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo negatief zijn Menno! Verder is je advies wel prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1974, 1978... don't get your hopes up
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 'twee weken voorwaardelijk' whoahaha!
Lijkt me onmogelijk. Maar nu heb ik een hekel aan voetbal en zal alles wat ermee te maken heeft ontwijken.

Waarom ik zeg onmogelijk, omdat er dan toch een stukje is van je partner waar je een hekel aan hebt. En als hij fanatiek is, dan heb jij er een echte grote hekel aan.

Beide zullen moeten veranderen. Jij moet achterhalen waarom je een hekel hebt aan voetbal en waarom het je zo aangrijpt. Dit kan je vast wel terug herleiden naar je verleden.
Werk aan dit probleem en je zult voetbal niet meer zo haten.

De ander zal ook moeten veranderen. In mijn ogen is fanatiek voetbalaanhangers (nu krijg ik minnen), teveel opgesloten in hun wereldje. Misschien vluchten ze wel hierin. Kom hierachter en vluchten hoeft niet meer.

Voor beide zijn dit hele moeilijke zaken die opgelost kunnen worden. Zaken waar beiden heel bang voor zijn om te aanschouwen.

Ik weet dat mijn voetbal haat ontstaan is door mijn broer. En dan tussen onze onderlinge verhoudingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef je partner tijdens het WK een KW (kookworkshop).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biedt je vriendin een vakantie naar een zonovergoten strand aan terwijl jij thuis voor de buis blijft zitten.

Of nog beter: Vraag haar ten huwelijk en ga op huwelijksreis naar Zuid Afrika... van 11 juni tot 11 juli :)
(oke, eerlijk gejat van de reclame).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor het toegeven! ;)
Geef haar genoeg geld om het hele WK te kunnen shoppen!
wedden dat er dan niks aan de hand is;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop voor hem een kaartje Zuid-afrika. Hij is je heel dankbaar en jij hebt een heel stille periode thuis. Kost een paar centen, maar je hebt ECHT alleen maar voordelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben boven een tweede t.v. staan en dat is bij zulke evenementen een uitkomst.

Je kunt natuurlijk ook meer tijd steken in GV.

Of je gaat lekker met iemand anders op vakantie. Daar zou mijn partner geen enkel probleem mee hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel partners hebben verschillende hobby's, dat hoeft toch geen problemen te geven.
Ook al interressert het hele voetballen je niets, dan nog kan je toch wel interesse opbrengen voor de lliefhebberij van de ander.

Het is geven en nemen en als je niet de hele dag bij elkaar op de lip zit en ieder je eigen dingen te doen hebt, dan is het geen probleem.
Zorg voor de catering tijdens de wedstrijden, zal je zeker in dank worden afgenomen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijvoerbal kijken maar niet elken dag.
als jij een keer uit wilt dan ga je lekker samen.
laat je man verassen met Bv.
naar het wk gaan !.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar 1 keer in de 4 jaar...ach, gun hem of haar dat pleziertje joh....Na de wedstrijd kunnen jullie samen plezier maken...succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he het is maar een paar weken in het jaar en gun je partner dat plezier,ik hou ook niet van voetbal maar kijk gewoon mee,en partner was erg gewillig in de pauze (echt een voetbalgek) maar zelfs zijn favourite club heeft hij maar 1 helft gezien!

is het echt te gek ga dan gewoon met vriendinnen op stap! hij een leuke avond en jij ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding