Hoe kan ik weten of mijn vriendje wel van me houd?

Hij doet wel erg lief tegen mij. En als hij me pakt of omhelst voel ik me zwakker. Ik weet niet maar hij is mijn zwakke punt, heb ik gemerkt.
De dingen die hij doet,, zodat jullie een beetje beeld krijg van hem.

-Hijs erg druk
-Hij irriteert me weleens over; anaal, pijpen etc. maar dan geef ik gewoon een klap op zijn gezicht als hij niet ophoud xD
-Hij gaat altijd naast me zitten als we ergens heen gaan met school.
-Hij kan ook best kwaadaardig zijn.
-Als hij iets heb verteld aan zijn vrienden, vertelt hij het aan mij ^^

En een vriend van mij zei andere dingen zoals;
-Dat hij mijn geheim had verklapt dat de andere klas het weet.
-Dat hij mij altijd voorschut zet elke dag op school. (ik merk het zelf niet)
-Dat hij mij gebruikt, om meer lol te hebben zodat hij iemand ermee kan pesten.
en nog andere dingen..
Hij vertelt dit altijd....

Toegevoegd na 14 minuten:
Omg volgens mij ben ik echt blind..... :S
dat ik het niet ziet :-(
en ja, bedankt van jullie antwoorden! ^^

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat niet J,B?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het nog niet doen.. En ja, ik denk dat dit wel mijn laatste word. Al dat knipperlicht met hem. :-( Liefde sucks gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik word hier niet goed van. Stel de vraag maar in de Tina of de Penny, Ik zie nu dat je 13 bent. Waarom ga je niet buiten spelen?

Antwoorden (10)

Als hij alles voor je over heb,dan houdt hij zielsveel van je

en als hij heel erg open voor je staat,en niet alleen over zichzelf praat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken deze situatie. Als hij jouw belachelijk maakt achter jou rug om dan moet je het uitmaken. Let op mijn woorden, als je zo doorgaat verlies je je eigen waarde en dat wil je niet. Je bent geen speeltje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij houdt niet van je. Sterker nog, m.i gebruikt hij jou. Mijn advies is daarom: stoppen met deze jongen. Hij is je niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft macht over je. Macht is een fijn gevoel en hij gebruikt jou om hem dat gevoel te geven. Hij tast constant jouw grenzen af en jij geeft die nogal beroerd aan.

Ontneem hem die macht door je niet zo afhankelijk op te stellen. Vertel hem serieus dat je boos bent dat hij je geheim heeft doorverteld (vraag eerst of het klopt). Laat hem niet makkelijk wegkomen; dus niet meteen smelten na een omhelzing. Hou je poot stijf en geef je grenzen aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op die leeftijd is er nog geen houden van. Daarvoor moet je eerst heel veel met iemand meegemaakt hebben.

Advies: Maak het uit. Wacht nog drie jaar. Je bent veel te jong voor verkering. Ga lekker leuke dingen doen met vrienden/vriendinnen. Echte verkering komt vanzelf, dan krijg je in de gaten dat, wat je nu hebt, niets te beteken heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem gewoon.
Confronteer hem met de geruchten, vraag of het waar is, vraag of hij überhaupt iets voor je voelt of je meer beschouwd als een "accessoire".
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me een enge jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand waarvan je zelf zegt dat hij kwaadaardig is, iemand die dingen van je verlangt die jij niet wilt, iemand bij wie je geheim niet veilig is, iemand die je voor schut zet en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat denk je zelf;" Dat doet hij omdat hij van me houdt"? Meisje, wordt wakker. Ik denk dat je het antwoord zelf weet, wat je hier vraagt. Als je dan boos bent, doet hij natuurlijk weer lief, hij wil je tenslotte zo ver krijgen dat hij zijn zin krijgt. Bega niet de fout toe te geven, want ik weet zeker dat hij je dan dumpt en dat de hele school weet hoe stoer hij is en hoe dom jij bent. Laat zien dat jij niet dom bent en dat hij je niet waard is . Gewoon omdat hij je niet respecteert en dan kan van liefde zeker geen sprake zijn.
amc
13 jaar geleden
Nee die jongen houdt niet van je.
Duidelijker kan ik helaas niet zijn.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar ik moet BIJNA spugen...zo misselijk word ik van dit verhaal. Niet van jou hoor maar van hem.
Ik heb sterk het vermoeden dat hij met jou speelt.
Dat zijn gevoelens NIET echt zijn. Sowieso...de taal al die hij uit slaat. Uit je verhaal maak ik op...dat hij iets van jou wil...anaal en pijpen. Wel...iemand die het op zo'n manier zegt...die is al te waardeloos voor woorden!!!
Als iemand ECHT gek op je is...dan praat hij niet ZO tegen je. Dat zou iemand niet eens durven, bij wijze van spreken.
Wat mij betreft...gaat het hem alleen maar daar om....Dat hij met jou naar bed kan...en dan kan het zomaar zijn, dat hij het daarna uit maakt en op zoek gaat naar een ander meisje. Want dan heeft hij zijn zin gehad.
Iemand die daar steeds over begint....dat zegt al genoeg.
En dat hij alleen maar stopt...als jij hem een klap in zijn gezicht geeft?????!!!!!!
Dus gewoon jouw NEE...is niet genoeg voor hem??
Dan gaat hij gewoon door dus...?
Te walgelijk voor woorden, echt waar.
Wat een simpele ziel zonder hersens zeg.
Ik wil je niet bang maken maar....PAS OP!!!
Want....ooit gaat hij het zat worden...jouw nee en die klappen in zijn gezicht. Dan zou hij wel eens om kunnen slaan en jou dwingen tot ....sex!!!
Zomaar...ineens...en dan heet dat verkrachting.
Nogmaals...ik zeg niet dat het gebeurt...maar ik sluit het ook niet uit.
Mijn vraag is eerder: Wat vind jij dan zo leuk aan die jongen? Waar ben je dan zo verliefd op?
Want ...ik weet genoeg na dit verhaal. En gun jou een veel leukere jongen en veel liever.
Iemand voor schut zetten.....is het toppunt! van NIET houden van.
Sterkte met je besluit en ik wens je veel wijsheid.