Kan ik het as van iemand uit strooien op de maan?

ik en mij tweeling broer. geloven in een nieuw leven. als je as op een
ander planeet uit strooit. onze wens was de maan. nou is mij vraag
als je de as uit strooit op de man. blijf het as op de maan liggen
of waait de as weg

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
De maan is geen planeet....
erotisi
6 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/wetenschap/astronomie/vraag/173770/waait-maan
Erna55
6 jaar geleden
Welke religie is het die zegt dat as op een planeet reïncarnatie bewerkstelligt ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
mijn tweeling broer en ik*
Je zet altijd ik achteraan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe zie je dat praktisch eigenlijk voor je? Wie zou de as gaan uitstrooien op de maan? Of ga je er vanuit dat in de nabije toekomst bemande, misschien commerciële, missies zullen plaatsvinden?

Antwoorden (1)

Wat had je dan gedacht, dat het eeuwig op een hoop zou blijven liggen? Er gebeurd precies wat de bedoeling is van as, het raakt gemixed met alle andere aanwezige stof en aarde.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Ik begrijp de min niet, Plus .
gvrox
6 jaar geleden
Aarde, op de maan ? Op welke manier raakt het dan gemengd ?