Mijn zusje dramt altijd dat ze op de computer wil, hoe kan ik dit tegen gaan?? ik iriteer me er mateloos aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Is het jouw computer of de computer van o.a. jullie twee?

Antwoorden (6)

Door afspraken te maken wie wanneer mag en je hier aan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar op de computer laten. Dat is het makkelijkste

Het andere zou zijn -als jullie er beiden gebruik van willen maken- om bepaalde tijden af te spreken dat jijof zij de PC mag gebruiken. Het beste doe je dat met je ouders erbij zodat je geen gezeur krijgt later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan een tijdschema maken : ieder een uurtje of half uurtje en dan de ander weer

omstebeurten dus.....

of : computers zijn niet meer zo duur tegenwoordig....

kijk je papa lief aan en zeg tegen hem : papa het is in dit huis tijd voor een extra computer

Toegevoegd na 7 minuten:
ja en een labtobje is dan helemaal gaaf : die kan je meenemen naar bed of in de tuin asl het lekker weer is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
één gebruikers account maken en met wachtwoord beveiligen.
dan kan ze er niet meer op.

Gebruikersaccounts afstellen in Windows Vista
De mogelijkheid meerdere gebruikersaccounts in te stellen is eigenlijk onmisbaar wanneer meerdere personen op dezelfde computer werken. De gebruikers hebben elk zijn/haar eigen voorkeursinstellingen, documenten, e-mailaccount, adresboek, agenda, internetfavorieten en wellicht ook nog een chatprogramma waarop automatisch wordt ingelogd. Voor elk nieuw aangemaakt gebruikersaccount moeten de instellingen echter opnieuw worden ingesteld, dit werkt niet erg efficiënt. Denk bijvoorbeeld eens aan het wijzigen van alle persoonlijke Windows-instellingen, wat op zich al goed is voor een half uurtje klikken! Op deze pagina wordt beschreven hoe het aanmaken en instellen van meerdere gebruikersaccounts toch efficiënt en snel kan worden uitgevoerd.

Gebruikersaccounts aanmaken en instellen
De instellingen van reeds aangemaakte accounts (zoals de weergegeven naam, het bijbehorende plaatje, het ingestelde wachtwoord en het accounttype) kunnen bij het onderdeel Gebruikersaccounts van het configuratiescherm worden gewijzigd. Via de link Een andere account beheren, link Een nieuwe account maken kunnen extra gebruikersaccounts worden aangemaakt. Een nieuw account kan worden ingesteld als Standaardgebruiker (een account met beperkte mogelijkheden) of als Computerbeheerder (een account met volledige beheerrechten).

http://www.schoonepc.nl/vista/gebruikersaccounts_afstellen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door haar op de computer te laten.
Maar misschien kun je afspraken maken over wie wanneer op de computer mag?
En dan een beetje wisselen in de tijd of gebruik maken van de vroegere bedtijd van de ander...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal er een pc bij dan is alles voorbij