Hoe kom ik er achter of hij nog steeds van mij houd?

Toegevoegd na 6 minuten:
zijn nicht vind mijn vriend leuk...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (10)

Heel simpel!
Door het te vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij lijkt zo koud als we ruzie hebben ...maar ja wat ik moet zeggen als dingen niet in ziet..???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ruzie zijn mensen altijd koud!
Probeer met hem te praten en vraag het gewoon!
Ik zal voor je duimen oke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar hoe moet ik met hem praten?? zijn nicht vind mijn vriend leuk en ze doet alsof zijn zijn vriendin is?:S maar ja hij ziet haar gewoon als haar vriend maar zij ziet hem weer anders..ze eigen familie ziet het alleen hij ziet het weer anders... Hoor van je..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt zelf dat hij zijn nicht als een vriend ziet!
Het gaat om vertrouwen!
hoeveel hou jij eigenlijk van je vriend?
Dat je hem niet gewoon op zijn woord geloofd?
Denk daar maar even over na;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je nu vertelt, is een véél groter probleem dan die nicht! Een man die zegt dat hij jou wil kwetsen door vreemd te gaan omdat hij er moeite mee heeft dat jij verkracht bent en dat eerst niet eerlijk durfde te vertellen? Weet je zeker dat dat een man is die je in je leven wil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil hem heel graag in mijn leven, na alles wat er is gebeurd..heb ik de perfect jongen gekozen..maar als dit zo gaat wil ik nog steeds bij hem blijven.maar er ik kan er niet tegen als hij dit allemaal via de telefoon zegt. en als hij dan weer voor mij staat lijkt het alsof zoveel fouts heeft gezegd en dan zie ik zijn ogen die pijn die hij mij heeft gedaan...maar op een dag zal hij ook voelen en zien hoe ik als vrouw zoveel accepteer van hem en dan zal hij ook weten dat hij zwaar fout zit.... Kan je me helpen...zou ik je msn mogen kunne we verder praten...??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dit op de best mogelijke manier: ik denk dat je hulp nodig hebt. Het soort hulp dat wij niet kunnen geven. Het lijkt me verstandig als je naar de huisarts gaat en een verwijzing naar een psycholoog vraagt. Er zit duidelijk veel pijn in je verleden, misschien dat je daardoor nu het idee hebt dat je 'de perfecte jongen' hebt gekozen. Het enige wat ik daarover kan zeggen, en ik hoop dat je in staat bent me te geloven, is dit: De perfecte jongen neemt je niet kwalijk dat je bent verkracht, en de perfecte jongen is iemand die jou geen pijn wil laten voelen. Een jongen die je dat wel kwalijk neemt en je ervoor wilt straffen, die je pijn wil laten voelen door vreemd te gaan, is *niet* de perfecte jongen. Dat is een jongen die slecht voor je is, en van wie je je zo snel mogelijk moet losmaken voordat er nog meer schade wordt aangericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal zeker hulp gaan zoeken. want ik ben egt wel nu zo down dat ik bang ben dat het zelf met mij slecht kan lopen...
maar goed je hebt gelijk de perfecte jongen is inderdaad zo...maar ik hou zo veel van hem...en ja ik denk dat mijn verleden weer naar boven komt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte! En echt doen hè! De huisarts kan je helpen om de goede hulp te vinden. Vertel hem/haar gewoon precies wat je hier ook al hebt verteld, over wat er in het verleden met je is gebeurd en hoe je nu daar weer tegenaan loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel suzy....
Vragen is inderdaad het beste... als hij tenminste oprecht is... alleen mannen kennende (ik ben er zelf 1); een "ja" is makkelijk gezegd om er vanaf te zijn.
Je kunt het merken als hij je graag ziet, en ook initiatief neemt om jou regelmatig te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd hem een beetje op een afstand, kijken hoe hij reageert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan wel een goed idee zijn ja..maar ik zie hem toch pas dinsdagavond. thanks...heb jij een oplossing voor mij over zijn nicht??
Dat lijkt mij lastig, want je kan het wel vragen, maar je zal zelf nooit zeker zijn of hij eerlijk zal antwoorden.. niet om argwaan te zaaien trouwens!

Waar ik zelf een beetje last van heb, is dat ik ook nooit helemaal zeker weet of mijn partner van mij houdt. Hoe vaak ik het ook vraag. Misschien is het eerder het idee van 'ben ik wel goed genoeg voor hem', omdat er zoveel vissen in de zee zijn waar je partner uit kan kiezen.. waarom zou hij uiteraard voor jou kiezen?

Je zou het hem natuurlijk kunnen vragen, zoals hier boven al wordt voorgesteld, maar geeft zijn antwoord jou wel voldoening? Maar je moet ook onthouden dat zij HEM leuk vind, niet andersom! Probeer op de lichaamhouding te letten wanneer ze samen praten. Flirt zij er op los en gaat hij er op in? En als hij er op in gaat, kan je dat wel weer navragen. Misschien snapt hij niet zo goed dat er met hem geflirt wordt en wilt hij gewoon aardig terug doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms denk ik inderdaad of ik wel goed genoeg voor hem ben.er zijn zeker meedere vissen in de zee. Maar hij heeft me zelfs ten huwlijk gevraagd enzo..maar dat zegt ook weer niet alles na dit allemaal nu..Hij doet gewoon aardig tegen haar en verder is het gewoon een nicht voor hem.. ik let zeker op zijn lichaamshoudings maar het probleem is ik kan moeilijk zeggen je mag niet om haar grappen lachen enzo...maar zij lacht dan weer om zijn grappen en dan blijkt dus dat ze dan hem steeds gaat aanraakt
Mijn hemel, wat klinkt dit allemaal als een slechte relatie zeg! Sorry hoor, ik ben nu even heel eerlijk!
Kun je mij alsjeblieft uit proberen te leggen wat jou zo aantrekt in deze jongen???
Het komt op mij meer over als volgt:
Hij weet van jouw verleden en jouw pijn. Vervolgens behandelt hij je als een stuk vuil, en doet je bewust veel pijn. Jij DENKT dat je van hem houdt, en wil niets liever dan dat hij van jou terughoudt.
Hoe gemener hij tegen jou is, des te harder ga jij proberen zijn liefde te krijgen.
Zoiets heeft een naam; het heet verlatingsangst.
En als je geen hulp gaat zoeken, ga je een heel zwaar en ongelukkig leven tegemoet!!!
Ik wens je heel veel sterkte en wat betreft zijn nicht? Ik denk dat dat het laatste is waar je je mee bezig moet houden. Ben je niet gewoon de aandacht aan het verleggen? Is het niet gewoon wéér een vorm van verlatingsangst, die je nu zelf in stand houdt? Als jij zo zeker was van zijn liefde voor jou, dan was die nicht geen enkel probleem. Maar dat ben je niet, omdat hij het in z'n gekke kop haalt om jou te vertellen dat ie vreemd WIL gaan.
Nou sorry hoor, als je MIJ kwaad wil krijgen......!!!!!!!
Wat een debiel, laat hem toch gaan!
Sure, je zult het moeilijk hebben de eerste paar weken -totdat je inziet hoe hij je behandelt heeft. Dan zal er een last van je schouders afvallen en zul je weten dat dit de beste beslissing was die je ooit had kunnen nemen. Dan ga je naar zijn nicht en wens je haar heel veel sterkte met hem.
Daarna kijk je nooit meer om.
Laat hem los meid, je verdient echt veel beter!
Even door de zure appel heen bijten. Of vind je zelf écht van niet????

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik durf je trouwens nu al te vertellen dat hij niet van je houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoelang jullie samen zijn of wat voor relatie jullie hebben. het is misschien type vrouw waar je vriend op valt. (en onbereikbaar is nicht?) is soms veiliger om van afstand iemand van te houden en dichtbij te benauwend of het gevoel is dit alles?
Je hebt mannen die denken gras altijd groener bij anderen.
stel jezelf weer open voor hem,je merkt dan vanzelf of hij nog interesse heeft,ruzien lost niks op.
Na 7 jaar met mijn ex was ik diegene die even afstand nam,had gevoel ook niet meer gewaardeerd te worden (geen ander in spel ,maar ook geen gevoel dat hij van mij hield) Ben op vakantie gegaan,en relatie overdacht van wat voel ik zelf nog voor hem?
Wees vooral eerlijk tegen jezelf hou je zoveel van hem,en je bent ongelovelijk jaloers en onzeker of reflecteert jouw gevoel op hem en toont daardoor ook geen interesse?
succes meid,maar eerlijk gezecht als je twijfelt over zijn liefde twijfel je denk ik ook over jouw liefde voor hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik het hier allemaal lees, is het beter als je zo snel mogelijk bij hem weggaat. Die stap zetten is heel moeilijk, maar neem van mij aan, dat je je binnen een week heel goed gaat voelen. Je hebt lekker de vrijheid en kan overal rustig over nadenken.
Laat zijn nicht met hem verder gaan, ze komt er vanzelf achter hoe hij werkelijk is. Als je bij hem weg bent, zzie je van een afstandje hoe hij echt is en dan ben je blij dat je die stap genomen hebt.
Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat denk ik wel
als hij niet meer van je houd zou hij allang zijn weggegaan
jij zal ook niet bij iemand blijven als je er niet meer van houd toch!!
en anders vraag t hem heel lief zo van ..schat hou je nog van mij?
dan weet je het succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je daar nog steeds niet achtergekomen. Mocht het zo zijn zou hij toch nu bij je zijn.

Niet afwachten, geen tijdverspillen, naar hem toe stappen en vragen of hij nog belangstelling voor je heeft.

Zo niet Jammer maar ga wel door met je leven. EN NIET GAAN PIEKEREN ! Je zal er later om kunnen lachen. SuC6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een man kan niet altijd zeggen blijkbaar ik hou van jou, maar zijn laten het wel in kleine dingen merken. Bijvoorbeeld in dingen doen voor je ...misschien een keer een glimlach ofzo...een goed gesprekje samen... iets ondernemen met zijn twee als is het maar naar de bios ... Het domweg vragen, van hou je nog van me en dan zeggen hoe jij graag wil dat hij dat laat zien als hem dat lukt of hem gewoonweg vertrouwen...je schrijft verder niet hoe de relatie is..dus ik ga der vanuit goed, alleen hij kan het waarschijnlijk niet zo uiten zoals jij dat misschien kan? Je moet het eigenlijk aanvoelen in dingen die worden gezegd en gedaan...:)