je vriendje zit heel de tijd aan je , arm om je heen knufflen maar voelt je togh niet prettig wat doe je ?

dat doet hij heel de tijd maar ik ben toch liever vrijer en dat ik vrijer kan bewegen maar hij is wel leif en schattig ik weet niet wat ik moet doen soms ga ik dan nutteloze redenen bedenken zodat hij eens een keer me niet knuffet enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Zeg het tegen hem, zeg dat je knuffelen prima vind maar niet de hele tijd. Vertel erbij dat je hem lief en schattig vind, maar te veel knuffelen en aan je zitten niet prettig vind.
Mensen verschillen hierin, de een kan soms geen tel van zijn geliefde afblijven en jij bent blijkbaar iemand die niet de hele tijd aangeraakt wil worden, dat heeft niets te maken met hoeveel je om iemand geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg hem gewoon dat je er niet lekker bij voelt,
wel redelijk blijven, en zeker niet boos worden.
dan word hij dat ook niet.
en als hij dat wel word, is dat misschien even hard en jammer. maar dan ligt de fout bij hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op een éénpersoonsstoel zitten, in plaats van op de bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan een optie zijn voor even... niet voor altijd..
Vertel eerlijk wat je er van vindt. Houd het bijzelf dus vertel dat jij het niet prettig vind in plaats van jij raakt me te veel aan. Eerlijkheid duurt het langst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rondom ieder mens is er een energie veld.
Bij de een kleiner, bij de ander veel groter.
Binnen dat energieveld is de ruimte van jouw, het hoort bij jou, het is een geheel met jou, het is een deel van jou.
Indien iemand binnen je eigen energieveld komt, voelt dat heel onprettig, je wordt onrustig en wil je de ander eigenlijk wel terug duwen, zodat je, je eigen ruimte rondom jou, weer helemaal jou ruimte is.
Pas als je relatie puur en echt is, kan je iemand binnen jouw eigen energieveld dulden en zal je het niet langer als onprettig ervaren, nee ,zelfs heel prettig, omdat je eigen energie veld sterker zal en kan worden.
Vraag je zelf af of het wel het juiste vriendje voor je is, omdat je vriendje niet merkt dat je het niet kan waarderen.
Hij denkt alleen maar aan zich zelf en niet aan jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik ben het niet helemaal eens met het energieveld, maar wel met je uiteindelijke advies, dus +1.
Wees maar niet bang dat je te afwijkend bent. Het is normaal dat niet elk mens constand aangeraakt wenst te worden door een of de ander.

De ene mens wil dat nu eenmaal heel graag en de andere persé niet.

Ik zou eens met hem gaan praten, meis. Leg hem gewoon even uit dat je best veel van hem houdt, maar dat je je wat vrijer wilt kunnen bewegen.
Als hij echt van je houdt, zal hij ook begrip voor jouw situatie hebben.

Wellicht verander jij later, kun je hem voorhouden, waardoor je wat meer behoefte aan lichamelijk contac krijgt ..maar nu dus even niet.

Groetjes en sterkte,

Ton