hoe bewijs je dat iemand je kan vertrouwen?

hoe kan ik een vriend van mij bewijzen dat ik tevertrouwen ben dat ik iets dat hij tegen met zegt niet door zou vertellen. ik weet zelf wel dat ik het niet door vertel maar van hem moet ik het bewijzen. Maar hoe HELP me please

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kun je niet. Je kunt niet bewijzen dat je te vertrouwen bent. Vertrouwen moet je verdienen, en onder vrienden is vertrouwen - als goed is - al aanwezig. En als het vertrouwen eerder beschaamd is geweest, zal het opnieuw opgebouwd moeten worden. Je kunt er niet met woorden voor zorgen dat iemand je vertrouwt. Hooguit kun je iemand herinneren aan eerdere dingen die jullie samen doorgemaakt hebben en waarin jouw betrouwbaarheid gebleken is.

Vertrouwen tussen mensen moet groeien en kan op een bepaald moment op een punt komen dat voor een van de partijen/kanten iets veranderd is, dat er iets niet meer hetzelfde is, of juist vele malen beter is... ... maar hoe kun je nou bewijzen dat verandering goed is? >>Door af te wachten en niet te praten over bewijzen , maar door te wachten en je GEVOEL niet te vergeten. >>Iedereen kan roepen dat het nu goed en vertrouwd is, als jouw gevoel anders als jij een naar of raar gevoel in je onderbuik hebt : STOPPEN... Bij Twijfel Niet Doen... dit gaat heel vaak op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100