Hoe reageren de meeste meisjes op de eerlijke vraag of zij jou leuk vindt als dat inderdaad zo is?

Zullen ze dan liegen? Bijvoorbeeld uit angst dat jij dan vervolgens niet op hun bent, of misschien liegen omdat je ze overvalt? Of zullen ze dan bekennen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

Als ze antwoorden dat ze je niet leuk vinden weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Als ze er omheen draaien heb je nog kans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen uit mijn ervaring draaien erom heen als je een directe vraag stelt, omdat je dan ineens heel dichtbij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eerst vraagt of zij jóú leuk vinden, dwing je haar, zich kwetsbaar op te stellen, haar kop uit te steken.
Als je eerst zegt, dat jij een meisje lief of leuk vindt, stel je jezelf ook kwetsbaarder op, en dat is natuurlijk eerlijker, als je dan die vraag stelt.

Je neemt dan natuurlijk een risico, dat ze zegt : jammer voor je - ik jou niet.

Maar 'no risk, no fun'- het leven ís nu eenmaal risico's nemen, en kansen scheppen. Als je geen feestjes organiseert, zijn er maar weinig feestjes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat ze liegen. Eerlijkheid kun je niet verwachten, zeker niet met vreemden, en al helemaal niet als het gewichtig is. Het is tenslotte een brutale vraag, nou dan krijg je een brutaal antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je zo creatief dat je een antwoord op die vraag kunt krijgen zonder de kans te lopen dat je op de een of andere manier op je bek gaat. Ik denk namelijk dat het voor een meisje iets zegt dat je durf hebt maar ook subtiel kunt zijn dus niet te direct een antwoord waar of ja of nee op kan komen.
Bepaal eerst in hoeverre je dat betreffende meisje leuk vind en waarop dat gebaseerd is.
Probeer via haar interesses er achter te komen (als je het al niet weet) wat voor type het is, daaraan kun je aanpassen wat je tacktiek is.
Voorbeeld; "Ik heb 2 kaartje voor de bios, gaan we voor de tijd nog ergens wat eten, of gaan we na de tijd nog ff wat bij mij of jou wat drinken.
Vind ze je leuk dan gaat ze mee naar de bioscoop en eten en als ze je heel leukt vind gaat ze na de film met jou mee om nog wat te drinken en misschien zelfs ontbijten.Wees creatief, observeer en informeer trek je conclusie en vooral onderneem actie, nietgeschoten is altijd mis.
Anders kun je eerst nog oefenen met een ander leuk meisje voor je met die hele seciale gaat expirimenteren.
Het hebben van een vriendin kan ook invloed hebben op je populariteit (kans op succes)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan helemaal verschillen.. aan de situatie,persoon enz.
Wel denk ik dat je over het algemeen eerder een verkeerd antwoord krijgt bijv omdat je ze overvalt of onzekerheid.

Als jij iemand leuk vind en je laat dat blijken en die gene vind jou ook leuk hoef je de vraag waarschijnlijk helemaal niet te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard ligt dit aan de persoon en de situatie zelf.
Er is geen specifiek antwoord op deze vraag te geven, maar ik heb er wel een mening over:

Als ze 'ja' zegt lijkt het me dat dit sowieso de waarheid is. Anders brengt ze zichzelf wel in een heel onhandige situatie. Wanneer ze er omheen draait, let erop of ze dit op een positieve of negatieve manier buigt.
Een glimlach, rode wangetjes en een giecheltje zullen waarschijnlijk op een 'ja' duiden. Een moeilijk, serieus gezicht, vaak "eehm.." horen zeggen, zal waarschijnlijk leiden tot een 'nee'.

Een 'nee' zal vast en zeker ook echt een 'nee' zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk persoon is anders.
ik ben zelf een meisje, en ik zou heel verlegen zijn, maar ik zou het wel 'min of meer' bekennen.
Het komt best vaak voor dat jongens om een meisje te klieren zeggen "Ik vind je leuk", het meisje gek op hem is en het toegeeft, en hij zegt "o ik jou niet".
Dat doet best veel pijn.
Ik denk dat een meisje het sneller toegeeft als je al met haar omgaat of vrienden bent. Dan vertrouw je elkaar een beetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder meisje kan anders reageren ,vooral jonge mensen kunnen onzeker zijn wat ze werkelijk voelen want men is nogal vlug verliefd maar dat kan evengoed vlug voorbij zijn. Als je zelf ernstig genoeg bent tegenover haar dan kan ze wel verlegen worden maar dat zal je wel merken als ze rode wangen krijgt en begint te stotteren bv ,dan kan je zeggen ik vind jou namelijk leuk en dan zal ze dat ook wel durven toegeven .Maar als ze neen roept en weg gaat dan weet je ook genoeg maar als ze verlegen word dan kan dat erop wijzen dat ze het leuk vind maar nog onzeker is wat ze wil ,dus iedereen is anders en de ene dag is ook de andere niet .Als iemand anders derbij is dan kan ze ook anders reageren natuurlijk om stoer te doen ,dus eigenlijk is de timing en de plaats ook belangrijk !
Sucses en vergeet niet dat de beroemde psychotherapeut Freud tot aan zijn dood zich afvroeg "wat wil een vrouw!?"