Waardoor komt het dat vaak mannen veel simpeler denken dan vrouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha niet allemaal hoor :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze bedoelt in emotionele kwesties.

Het beste antwoord

God schiep nl eerst de man en daarna de vrouw, want jij maakt toch ook eerst een schets voor je aan het echte werk begint

de vrouw is gewoon een beter uitgave...door de jaren heen is dat gewoon zo gebleven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje wat maak je me nou, een betere uitgave?
Hoeveel A viertjes wil je hebben, dat het niet zo is?
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loenie, jij ook al?
Ben jij de jubileum uitgave?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus, als het kon 10!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk om te zien wie er nu minnen en plussen het staat nu 4-4...gelijk spel voor mannen en vrouwen...spannend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef een + :-D

Andere antwoorden (10)

Mannen denken niet simpeler maar meer recht toe recht aan!
Zij maken een simpel vraagstuk niet nodeloos ingewikkeld. Althans,de meeste mannen niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mannen is het eenvoudig: die hoeven alleen maar hun zaad te deponeren terwijl vrouwen...
Nu weet ik het niet meer, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een man ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet echt uit de oertijd komen, mannen gingen op jacht en hadden niet de tijd om te denken schiet ik dat zwijn nou wel of niet dood.
Vrouwen die hem aan het spit deden hadden in diezelfde tijd genoeg tijd om over een lekker recept na te denken.
Maar tegenwoordig staan er ook mannen in de keuken dus of dat nu nog klopt, geen idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen gebruiken mannen meer hun verstand en vrouwen leven meer met hun gevoel.Met andere woorden zij denken daardoor simpeler en vrouwen doorzien vaak dingen doordat ze naar hun gevoel luisteren.
De kunst is volgens mij om met beide even goed om te gaan dus mannen mogen van mij meer voelen en vrouwen simpeler denken.Gelukkig zijn er ook heel veel mannen die tegenwoordig al veel meer voelen en vrouwen die al veel meer ,,simpeler ,denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt, doordat de mannen denken dat het net anders om is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen gebruiken iets meer van zijn hersenen dan vrouwen. Mannen kunnen helder dus ''simpeler'' denken dan vrouwen...
Maar niet alle mannen. Er zijn ook veel vrouwen die simpeler denken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen denken in hoofdzaken, vrouwen in bijzaken, die laten mannen alvast weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je moeilijk gaan doen als het makkelijk kan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De man is van nature de jager. In die periode jaagde de mannen op mammoeten. Dit was een zware klus en omdat die dieren niet stil blijven staan moest snel worden gehandeld.
Dus mannen denken niet simpel maar efficient kort en krachtig omdat je met een mammoet niet indiscussie kunt gaan of hij in die kuil wil gaan staan of niet.
Daarna schiep god de vrouw om e.e.a. toch nog een beetje op te leuken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde vrouw gaat veel dieper in op elk klein detail, waar de man voornamelijk naar het grote geheel kijkt.

Mannen zijn praktischer ingesteld, terwijl de gemiddelde vrouw meer met gevoel bezig is en dat vaak ook nog eens helemaal gaat ontleden.

Man VS Vrouw

Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met ‘wat moet ik aan’
Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in één keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer
Ik ben een man en denk logisch na
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla
Als ik ergens heenloop, dan weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan
En tijdens het plassen kan ik blijven staan
Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier
Ik weet wat ‘buitenspel’ is, daarom geef ik een brul
Want voetbal is passie en de scheids is een lul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
En ik kan het vangen als iemand iets gooit

Ik ben een vrouw, en da’s heus geen pech
Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop
En ruim al mijn rotzooi achter me op
Als ik iets zoek vind ik het in één keer
Kan tegelijkertijd koken, bellen en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niet veel te merken
Ik neem een aspirine en ga gewoon werken
Ik houd me bezig met echt belangrijke vragen
In plaats van te jammeren over de voetbaluitslagen
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie
Maar wie strijkt dan zijn overhemd en kookt zijn prakkie?
Eigenlijk zijn ze gewoon nog een kind
Dat spelen met auto’s het einde vindt

^^