Stel: Je vindt (als jongen) een meisje leuk en je weet dat zij jou ook leuk vindt, en je bent bij haar. Hoe wordt je dan intiem met haar?

Loop je dan meteen op haar af en gaat zoenen, of bouw je het langzaam op? En als je het langzaam doet, hoe doe je dat dan? Bijvoorbeeld, hoe treed je van de normale praat-afstand in haar intieme zone? Doe je dan zonder iets te zeggen een stap naar voren, of maak je misschien gebruik van smoesjes, zoals 'ff een pluisje op je schouder weghalen'? Of verzin je misschien een spelletje waarbij je eerst in haar buurt komt?

Toegevoegd na 35 minuten:
Als ik meteen op haar afloop en ga zoenen ben ik bang dat ik te snel voor haar ga, ze mij zo'n viezerik vindt en ter plekke op mij afknapt.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat steeds dichter bij haar gaan zitten vind ik al eng, ben ik bang dat ze denkt dat ik op iets uit ben in plaats van op haar als je begrijpt wat ik bedoel. En ja, als je bang bent doe je het natuurlijk ook onnatuurlijk, en wordt de kans dat ze dat denkt alleen maar groter. Klote is dat. Iemand tips? Ik benijd de jongens die zich nergens druk over lijken te maken en die dingen met het grootste gemak doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
itsme
14 jaar geleden
hmm. Ik heb al heel wat meisjes gehad, maar ik heb nog nooit de gedachte gehad 'laat me eens in haar intieme zone treden'.
Ik denk dat wij in verschillende werelden leven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Itsme: ik heb dezelfde gedachte, ondanks dat ik dan een meisje ben... Vreemde vraag. Ik ga de antwoorden eens lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toelichting toegevoegd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp hem wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog een toevoeging op mijn antwoord gegeven nav de tweede toevoeging.

Antwoorden (8)

Door haar oneervol te betasten. Nee da's natuurlijk onzin maar als jullie elkaar leuk vinden zoals je zegt hoef je toch niet allerlei trucjes uit te halen om haar te benaderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig gaat het schijnbaar anders als vroeger. In mijn jonge tijd gingen we uit, naar een dancing of een discotheek. Daar gingen we de vloer op met het meisje onzer dromen. Na enkele votte dansen waagden we ons aan een "schuifeltje", dan waren we in de intieme zone en konden we haar in d'r oor fluisteren:"ga je zometeen even met me mee naar buiten, sterren tellen", of zoals de tukkers zeiden:"goa je mit brommers kiek'n".
Als zo'n meisje dan instemde, dan was de prijs al bijna binnen.
14 jaar geleden
Bied haar eerst een drankje aan. Ga dan naast haar zitten en begin een praatje. Je merkt gauw genoeg of je een arm om haar heen kan slaan of haar hand kan pakken. De rest gaat vanzelf. Ik zou niet op haar af lopen en meteen beginnen te zoenen. Komt nogal onbehouwen over.
14 jaar geleden
Als je je nou eens losmaakt van al die gedachtes 'hoe het zou moeten'. Ga gezellig naast elkaar zitten en kletsen of wat je ook maar wilt doen en op een gegeven moment voel je dat je haar wilt aanraken of zoenen. Dan moet je dat ook gewoon doen, zonder in je hoofd te gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon gelijk op de bek joh...haha..nee hoor..rustig benaderen is de beste manier..te lang wachten is ook niet slim want dan kan ze de indruk krijgen dat je toch niet zoveel belangstelling hebt...mail haar eens of ze zin heeft in een bioscoopje of nu het het mooie weer eraan komt zeg eens ..goh heb je zin om een terrasje te pakken? ik ken een leuk terrasje...als het meisje dat leuk vindt dan laat ze vanzelf wel merken dat je dichterbij kan komen..de eerste keer hoeft er niet gelijk gezoend te worden..iets dichter naar haar toe schuiven met je stoel zo onopvallend ...even een drankje halen..dan je stoel iets dichterbij schuiven bij terugkomst..iets in de geest...als ze je echt leuk vind dan laat ze dat echt wel merken in de loop van de middag/avond..vaak gaat het daarna vanzelf wel lopen en ga je samen lachend de deur uit.
succes...gaat wel lukken, vertrouw op je eigen gevoel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, met die toelichting geef je al aan dat je best snapt hoe een en ander in elkaar zit. Gewoon rustig aanpakken en als je geluk hebt neemt zij de eerste stap richting jou. Vaak gaan die dingen vanzelf en in 2010 hoeft niet meer alles van de jongen uit te gaan he...

Toegevoegd na 16 uur:
Dabeldek: Je tweede toevoeging geeft al aan dat je best weet hoe, maar dat je het eng vindt en onzeker bent. De enige manier om er minder onzeker over te worden is door het vaak te doen. In het begin heb je dan misschien een probleem, want je komt onnatuurlijk over en zij kan verkeerde gedachten krijgen. Op den duur wordt het dan steeds beter. Net zo lang oefenen tot het spontaan gaat... ;-)
Ze kan je gestuntel trouwens ook heel schattig vinden. Veel meisjes vinden onzekerheid in jongens wel leuk, en houden niet zo van dat zelfverzekerde, stoere gedrag.

Een andere optie is het probleem aan haar voorleggen. Zo van: Eigenlijk wil ik wat dichterbij komen zitten, maar ik ben bang dat ik dat nogal onhandig doe en dat je dan denkt dat ik iets wil doen, dat ik helemaal nog niet wil.
Als je heel open over die dingen praat, je gevoelens en gedachten in die situatie, dan kan het meisje je helpen. Bedenk dat zij waarschijnlijk net zo onzeker is en als je je leuk vindt net zo goed dichter bij jou wil zitten, maar misschien ook niet weet hoe dat aan te pakken.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Observeer haar signalen. Leer het en gebruik het. Probeer te denken als een vrouw (wat eigenlijk voor mannen onmogelijk is maar als we een beetje ons best doen is het niet zo moeilijk) en plaats haar onvoorwaardelijk op een voetstuk. Als je goed oplet voelt zij zich als een prinses een laat zelf blijken wanneer de vervolgstappen komen. Voor de ene vrouw is dit snel de ander houdt er van om hier lang over te doen. Maar als jij haar gevoelens respecteert en op de eerste plaats zet zal je beloning meer dan het dubbele waard zijn.

De snelle jongens denken veelal aan hun eigen gevoel en maken intimiteit vaak tot iets mechanisch. Iets wat een vrouw echt doet afknappen.

Veel succes en geluk in wellicht een mooie relatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
direct op der aflopen en zoenen is een echte afknapper.
Wat ik zou doen is relaxe en geniet van het moment.. Tuurlijk is iedereen onzeker. Zij zal ook onzeker zijn.. Maar waarschijnlijk vindt ze dat juist leuk! Probeer haar op haar gemak te stellen en als een princes te behandelen.. Het komt allemaal goed als jullie elkaar echt leuk vinden!