Meisjes hoe vraag je ze verkering, als je ze niet aan durft te spreken, en zelfs stil valt?

Ik ben verliefd op een meisje, maar ik durf haar niet aan te spreken, en op msn val ik stil. Ik wil het ook geheim houden voor mijn vrienden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (5)

Via msn, of een smsje. Of toch de stoute shoenen aantrekken en op haar af stappen, het ergste wat je kan gebeuren is dat ze nee zegt. Maar ja dan weet je dat ook gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via msn val ik dus stil, smsje dat durf ik al helemaal niet.
Je durft misschien niet, maar de enige manier om haar toch verkering te vragen is je proberen eroverheen te zetten. Verzamel al je moed bij elkaar, en denk niet aan de consequenties. Iets erg kan er niet gebeuren, behalve dat ze nee zegt. Maar dan heb je het in ieder geval gedaan, en krijg je geen spijt van dat je het niet geprobeerd hebt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een briefje aan haar geven?
Of haar een prive-berichtje sturen via Hyves?
Haar uitnodigen om samen iets te gaan doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er ook weinig aan wanneer je verkering met haar hebt als je dr niet eens durft aan te spreken. Dus ik zou zeggen;Ga ervoor. Spreek haar aan, maak haar aan het lachen, wees eerlijk en zeg wat je voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste lijkt me toch echt met haar te praten.
Ik snap eigenlijk niet waarom je vrienden het niet mogen weten,
daar praat je toch gewoon mee?
Misschien kunnen zij je nog helpen.

Ik heb liever een jongen die echt tegen je kan praten.
Dus je moet je dan echt over je verlegenheid heen zetten.

Als je het echt niet durft kan je het altijd nog in een offline bericht sturen op msn,
hoef je ook niet bang te zijn dat het stil valt.
Maar of dat nou echt gaat werken vraag ik me af.
Anders kan een sms nog.

Toch blijf ik erbij dat het face to face wat beter is.

Als je met iemand wilt lijkt het mij dat je bij diegene jezelf kan zijn en gewoon goed met elkaar om kan gaan.
Dat je bij haar stil valt/bent is wel schattig,
maar dat is even.
Je kan niet altijd stil blijven.

Het beste lijkt me: gewoon doen.

Ik las mijn tekst na,
wat ik dus vind is ga gewoon met haar praten.
Het voor jezelf houden schiet je niet mee op.
Ook zou het zonde zijn als zij niet weet wat jij voor haar voelt en is ze straks nog met een ander.