Hoe kom je er achter of een kennis morgen begraven wordt , en vooral waar ?

Een zeer goede jeugdvriend van mij heeft vorige week zeer plotseling zijn vrouw verloren aan acute leukemie.
Ik kende zijn vrouw niet zo goed , en we zijn elkaar al enige jaren uit het oog verloren , maar hebben nooit ruzie of zo gehad.
Via een gezamelijke kennis hoorde ik het slechte nieuws deze week maar hij wist alleen dat woensdag de begravenis was zonder enige details.
Kan ik op een site van de begraafplaats of van uitvaart ondernemers kijken om te zien welke "diensten"er morgen daar zijn ? Alle tips welkom !!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

probeer Mensenlinq eens. Volgens mij staan daar mensen waarvan een rouwadvertentie in de krant heeft gestaan, Verder kun je dus de begraafplaatsbeheerder proberen te bereiken, of als je weet ok je vriend lid was van een kerkgemeenschap, die kerk bellen

Kijk op Mensenlinq.nl of daar de rouwadvertentie te vinden is. Daar staan meestal ook de gegevens over de uitvaart in.

Wat sommige mensen lijken te vergeten, is dat een begrafenis niet alleen voor de overledene is. Voor veel mensen is de "dienst" of "mis" juist voor de familie en vrienden/bekenden, de "achterblijvers", om deze mensen te steunen in hun verlies. Daarom is het misschien een beetje laat om er nu nog er achter te komen. Mijn idee is in de regio de diverse begrafenisondernemers te bellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100