hoe zorg ik dat mijn vader contact met mij wil ?

Me ouders zijn nu 5 jaar gescheiden , sinds dien wilt mijn vader geen contact meer met mij de reden weet ik niet maar het doet wel pijn , hij is alcoholist en als ik vraag van wanneer kan ik langs komen zegt die altijd " ik heb geen tijd " nu is er net een conflict geweest op fb omdat ik vergeten ben hem een fijne vaderdag te wensen , maar dat wil die dan weer wel maar als ik vraag om langs te komen heeft die nooit tijd , ik zal ook nooit weten hoe het is een vader te hebben en dat doet echt pijn , dus ik wil graag weten ; hoe zorg ik dat die contactwilt met me ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet hoe je je voelt, mar ga niet aandringen bij je vader. Laat hem een beetje met rust (het is moeilijk dat is echt zo) hij komt vanzelf wel weer. En als je heel lang niks van je vader hoort ga er dan eens in een goede bui heen. Praat erover en vertel duidelijk (niet gaan schreeuwen, schoppen, slaan,schelden) dat je graag contact met hem wil. Als hij dat niet wil ga dan weg. Als hij echt van je houdt dringt dat gesprek als hij nuchter is wel tot hem door. Neem anders een vriendin mee, daarmee laat je zien dat je serieus bent. En als je vind dat het uit de hand loopt met zijn alcoholverslaving, schakel hulp in. Het is lastig maar wel het beste dan. Wat vind je moeder eigenlijk van de omgang met je vader?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100