Hoe kom je erachter of een meisje het erg vind dat je haar leuk vind

Ik vind al een tijdje een meisje leuk, En het voelt alsof zei echt de ware is voor mij. Nu telkens lijkt het dat ze het erg vind, Hoe weet ik dat zeker? Ik heb het gevraagt toen zei ze nee. Maar het lijkt er wel op

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DOODMOE!!! letterlijk DOODMOE, word ik van dit soort vragen....MODS!!! DOE ER WAT AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga je echt serieus schamen door dit soort vragen te stellen.......ga in je dagboek schrijven kssstttttt/..kssstttttttttt scheer je weg........

Het beste antwoord

Volgens mij zijn er al diverse van dergelijke vragen voorbij gekomen. Ik word er wat ongeduldig van.
Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Lach tegen haar.
Kom op zeg,,, grote jongen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De lichaamstaal verraadt het altijd... Maar dan moet die ander het wel toegeven als je het vraagt...

Vraag om uitleg wat ze ermee bedoeld? Dan heb je weer een smoesje om te spreken met haar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga je schamen xinix om antwoord op dit soort kul te geven.............
Meisjes zitten anders in elkaar dan jongens.
Je hebt het haar verteld.
Van je vraag neem ik aan dat er geen reactie is gekomen.
Je kunt misschien al bedenken ( hoe pijnlijk het ook is )
Dat ze jou niet wil.

Een meisje vind het nooit erg als een jongen op haar is.
Soms kan dat voorkomen maar in de meeste gevallen zijn dat jongens met een speciale stoornis
Bijvoorbeeld: ADHD of Authisme.
Wanneer jij een normale jongen bent, voelen meisjes zich alleen maar gevleid als je op hun bent.
Tenzij het zo'n truttig meisje is.
Maar daar ga ik niet van uit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zij nee heeft gezegd dan houd het op vriend!
Zoek een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag het haar nog een keer.
En volg je gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meeste meisjes vinden het niet erg teminde dat is meestal zo. meisjes vinden het juist leuk dan kunnen ze aan hun vriendinnen vertellen hoe populair ze wel niet zijn bij de jongens. als jullie ruzie hebben gehad dan heb je een kans dat ze het niet leuk vind maar als dat niet zo is dan zal ze het niet erg vinden.
als ze jou niet leuk vind, dat is een ander verhaal dan kan je het er beter zo bij laten, maar DAT je haar leuk vind vind zij waarschijnlijk wel leuk.

het is een beetje vaag verhaal ik hoop dat je het begrijpt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk speelt ze gewoon "Hard to get". Gewoon haar ook negeren. Mocht ze dan na een week of 2 contact zoeken... tja, dan mist ze je waarschijnlijk en vind ze het overduidelijk niet erg dat je haar leuk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Recht op het meisje af vragen,vrouwen weten dat mannen moeten jagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De liefde is soms gecompliceerd, en de meisjes onvoorspelbaar en grillig.
Als ze nee heeft gezegd, laat haar dan los, dus dan ook uit je hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze gezegd heeft dat ze het niet erg vindt, zou je dit moeten kunnen geloven. Als ze zich apart gedraagt in jouw bijzijn, kan dit ook andere redenen hebben.

Misschien vindt ze jou ook leuk! Heb je dit al eens gevraagd?

Mocht het echt duidelijk zijn dat ze er niet van gediend is en heeft ze ook gezegd dat ze jou niet leuk vindt, probeer haar dan los te laten. Je mag heus verliefd zijn en over haar dromen, maar bedenk dan wel voor jezelf dat het niets zal worden. De verliefdheid zal vanzelf afnemen, of er komt een leuk ander meisje voorbij die haar doet vergeten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is ze verlegen of bang om eerlijk te zijn.