Flirttips? Hoe laat ik haar merken dat ik haar meer dan leuk vind?

Wat kan ik dan het beste doen?

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan bedoel ik niet tegelijk afspraakjes etc. maar gewoon laten zien dat ik haar leuk vind, de afspraakjes is fase 2..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (11)

Haar mee uit eten vragen? Een goed begin om elkaar beter te leren kennen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.start2flirt.nl/flirten/tien-gouden-flirt-tips.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Recht op de man/vrouw af. "Ik vind jou leuk, en zou jou graag wat beter willen leren kennen. Zou je een keertje met mij uit willen"?

Toegevoegd na 1 minuut:
Neem eventueel een bloemetje mee. Veel vrouwen waarderen dat.
14 jaar geleden
Gewoon zeggen dat je haar leuk vindt. En dat je met haar meer dingen wilt gaan doen.
Dus gewoon zeggen dat je verkering met haar wilt. En als zij dat ook graag wil.
Jah dan zeg ik voila voor jullie
Success!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om nu gelijk te zeggen dat je verkering wilt ... Miss eerst even beter leren kenne?
Positief
Het draai om je houding. Laat zien dat je positief en zelfverzekerd bent. Zeker je eerste (openings)zin moet positief en enthousiast klinken. Als jij positief bent zul je dit ook vaak overbrengen op anderen mensen.

Lach
Kijk vrolijk en lach regelmatig. Ook als je met je vrienden opstap bent. Maak plezier en richt je aandacht naar ook naar de buitenwereld. Hierdoor kunnnen andere mensen ook contact met jou maken. Uit een recent onderzoek is overigens gebleken dat mannen een mooie lach veel aantrekkelijke vinden als make- up. Dus doe er je voordeel mee.

Oogcontact
Maak oogcontact. Kijk hem of haar een paar seconden in de ogen voordat je weer weg kijkt. Zorg wel dat het niet vervelend wordt voor de ander. Vermijd staren.

Maak contact
Natuurlijk hoeft je niet af te wachten tot jezelf wordt aangesproken. Trek je stoute schoenen aan en onderneem zelf actie. Stap op die leuke man of vrouw af en zeg gewoon “hallo” of vraag naar zijn of haar naam. Want een goede openingszin bestaan niet. Lach, blijf jezelf en vraag naar zijn of haar interesses. Je zult snel genoeg merken of er een klik is of niet. Zo ja, praat en drink samen verder. Zo niet, blijf beleefd en bedank deze persoon voor jullie gesprek.

Luister
Luister met oprechte interesse in wat hij of zij zegt. Want zeg nu zelf, wie vind het niet heerlijk om gehoord te worden. Ben je niet zo’n prater, laat hem of haar dan het woord doen. Zeker als de eerste spanning weg is, gaat een gesprek voeren een heel stuk eenvoudiger. Let wel op dat je zeker in je eerst gesprek niet te direct bent.

Maak complimenten
Aarzel niet om complimenten te maken. Het is een goede manier om je interesse in iemand te tonen. Je complimenten moeten wel gemeend zijn en een overdosis aan complimenten kan verkeerd worden opgevat. Krijg je een compliment. Dan is een vriendelijk bedankje voldoende.

Etiquette
Ook al leven we in de 21e eeuw, dan wil dat niet zeggen dat we niet beleefd en hoffelijk hoeven te zijn. Zeker vrouwen blijken hier vaak gevoelig voor te zijn. Ben galant en behandel de ander met respect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen houden van aandacht. En dan niet obsessief om haar heen gaan hangen, maar geef gemeende complimentjes, een presentje, maak haar duidelijk dat je veel aan haar denkt, hou rekening met haar, maak haar aan het lachen. Maar het allerbeste: vertel haar dat je haar leuk vindt. Dan is alles duidelijk en indien ze er hetzelfde over denkt heb je des te meer tijd om van elkaar te genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik in je 'dagelijkse communicatie' met haar de bewoordingen dat ze 'speciaal' is.

Dat is al voldoende om haar te laten weten dat ze jou aan de haak heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe je te werk moet gaan laat ik graag over aan je eigen originaliteit. Over signalen welke een man geeft als hij interesse heeft kun je zien in bijgaand artikel:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur haar een bloemetje met een kaartje;

Tekst;" Gewoon omdat ik je aardig (óf leuk) vind."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ga gewoon naar haar toe en zeg het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek haar op, toon interesse, wees lief, luister naar haar, geef complimententjes, glimlach naar haar, geef haar\het gevoel dat ze speciaal is en het belangrijkste blijf jezelf!!!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord Mirjamm +
Vooral het laatste; Blijf jezelf!
Blow her mind