ik ben op iemand maar mijn beste vriendin is ook op diegene. wat moet ik doen als zij mij een straat voor is????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Spreek gewoon met elkaar af de jongen te laten kiezen, als ze je een straat voor is is het gewoon een kreng die niet denkt over jouw gevoelens

Uithuilen en verder leven, en daarnaast wat aandacht aan je Nederlands besteden.

Ik zie dat je 3 maand geleden ook al op iemand was, dus je komt vast wel weer op je pootjes terecht.

Gewoon eerlijk delen!

Een catfight organiseren!

Stel je voor dat die jongen jou nou gewoon leuker vindt, dan zal hij misschien wel voor jou kiezen? En pas op voor jaloezie, dit is een heel gemeen 'virus' dat er voor kan zorgen dat je hem niet 'krijgt' maar ook nog eens je beste vriendin kwijt kan raken! Succes, en heb geduld..

Life goes on

Misschien heeft hij helemaal geen zin in verkering of heeft hij voorkeur voor 1 van jullie. Dan is het opgelost. Het wordt lastiger voor hem als hij op beide verliefd is. Dan zal HIJ een keus moeten maken. Beste vriendinnen zijn is denk ik belangrijker dan een jongen. Uit je vraag haal ik dat je nog heel jong bent. Blijf lekker vriendinnen, lach er om of huil er even samen om en ga wat leuks met elkaar doen om het achter je te laten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100