Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben op iemand maar mijn beste vriendin is ook op diegene. wat moet ik doen als zij mij een straat voor is????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Spreek gewoon met elkaar af de jongen te laten kiezen, als ze je een straat voor is is het gewoon een kreng die niet denkt over jouw gevoelens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Uithuilen en verder leven, en daarnaast wat aandacht aan je Nederlands besteden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik vond deze ook leuk +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik een waardeloos antwoord. Mensen afkraken op hun Nederlands. Net alsof u altijd perfect Nederlands spreekt en schrijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeroen kraakt toch niemand af, hij geeft een advies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heeft de opmerking: " en daarnaast wat aandacht aan je Nederlands besteden" van doen met de vraag? Ik vind dit toch wel degelijk iemand beledigen. De persoon vraagt om een serieus antwoord op haar vraag. Het eerste gedeelte van de beantwoording is serieus, maar wat er achter de komma komt niet. Nouja misschien wel serieus bedoeld, maar ik vind het ongevraagd commentaar. Maargoed deirdre, meningen kunnen verschillen.
Ik zie dat je 3 maand geleden ook al op iemand was, dus je komt vast wel weer op je pootjes terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk +1 Inruilen en doorgaan dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Gewoon eerlijk delen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een catfight organiseren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je voor dat die jongen jou nou gewoon leuker vindt, dan zal hij misschien wel voor jou kiezen?
En pas op voor jaloezie, dit is een heel gemeen 'virus' dat er voor kan zorgen dat je hem niet 'krijgt' maar ook nog eens je beste vriendin kwijt kan raken!
Succes, en heb geduld..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Life goes on
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft hij helemaal geen zin in verkering of heeft hij voorkeur voor 1 van jullie. Dan is het opgelost. Het wordt lastiger voor hem als hij op beide verliefd is. Dan zal HIJ een keus moeten maken. Beste vriendinnen zijn is denk ik belangrijker dan een jongen. Uit je vraag haal ik dat je nog heel jong bent. Blijf lekker vriendinnen, lach er om of huil er even samen om en ga wat leuks met elkaar doen om het achter je te laten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding