Terug samen komen met je ex, is dit een goed idee?

Denken jullie dat dit kan werken? (mijn relatie is uit wegens dat ze geen zin (seks) had en dat ze twijfelt doordat ik haar eerste ben (relatie van 5.5 jaar gehad). Moet ze dit effectief eerst gaan ontdekken bij een ander of zou dit probleem door tijd kunnen opgelost worden en dat ze er later niet meer gaat naar verlangen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Lijkt me geen goed idee, gelet op je eerdere vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon verder gaan met je leven en niet wachten op iets wat waarschijnlijk niet meer goed komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je ook waarom zij geen zin in sex had?Lag dit aan haar of aan jou?Is er intussen wat veranderd?Zo nee,niet opnieuw proberen.Maar probeer eerst uit te zoeken waarom zij geen zin in sex had,en als je dat weer,kan jij of zij iets veranderen?Niet dat een relatie alleen maar uit sex bestaat hoor,maar als de sex niet goed of bevredigend is,is elke relatie verdoemd te mislukken.Tenzij je een open relatie hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van mening dat het opnieuw proberen niet zo'n slecht idee is. Je was haar eerste vriend, en dan word het naar een tijd allemaal zo gewoon, en gaat de spanning er af en dat is nou precies waar jullie met elkaar voor moeten zorgen, dan komen jullie er wel in iedere relatie denkt men wel eens is dit het nu, ik stop ermee misschien mist je vriendin ook deze spanning. Dus mijn mening is geeft het nog niet op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee geen goed idee. Het kan wel weer even goed gaan, maar uiteindelijk kom je weer op hetzelfde probleem uit. Zonde van je tijd dus. Zoek maar een ander die beter bij je past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf denk ik dat het belangrijk is, ook voor jou, dat zij eerst kan ondekken wat ze zelf wilt. Als ze nu weer bij jou terug komt zal ze nooit weten wat ondertussen mist en zal ze denk ik altijd blijven twijfelen. De ralatie van jullie samen zal juist extra sterk zijn als zij eerst zelfstandig meer ervaring opdoet en en dan vanuit haarzelf achter komt dat ze liever bij jou is. Dan hebben jullie samen een sterkere basis denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik niet doen. Een relatie moet stoelen op de overtuiging dat je samen wil zijn. Wat jij schets is een ernstige ondertuiging. Van twee kanten, zelfs?
Je begint iets waarvan je weet dat het niet werkt in de vage hoop dat het misschien ooit wél eens zal gaan werken?
Als het nou zou gaan om knellende uitverkoop-bodemprijs-schoenen, allá. Maar een relatie?
Zou ik niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zij geen zin in sex met je had was het eerste signaal dat jou had moeten vertellen dat ze geen zin meer in jou had!
Jij wilde alleen dat signaal niet zien, want dat zou betekenen dat jullie relatie uit zou gaan.
Zoals je ziet heeft jouw negeren niet geholpen.
Want de relatie is toch uitgegaan.
Laat haar nou los, ze heeft het al lang genoeg laten duren, uit angst jou pijn te doen.
Maar het doet nu eenmaal pijn.
Het is een verlies, jouw pijn, neem het zodat je verder kunt met je leven.