Moet je perseé dingen samen mee maken in een relatie om te weten of het gaat werken?

Moet je perseé dingen samen mee maken om te weten hoe de ander in elkaar zit of kan je dat ook gewoon zonder die dingen achter komen? Of soort van aanvoelen zeg maar..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen theedrinken is voldoende...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Sharona, iets dergelijks wilde ik net gaan typen.
Bij een kopje thee komt allés goed!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is thee alleen niet sterk genoeg. Een paar flinke borrels zijn hier meer op zijn plaats. Pfffff!!!!!

Antwoorden (5)

dat hoeft niet persee,
maar je relatie kan er wel sterker van worden als je samen wat mee maakt
14 jaar geleden
Ja dat moet, een relatie is interactie... Dan kun je ook zeggen dat je een relatie hebt met je overbuurvrouw/man... Nee het is het samen delen dat de relatie tot een relatie maakt... Puur platonisch kun je nooit van een relatie spreken, in mijn optiek...

Het aanvoelen vormt wel een mooi begin om samen te gaan delen, dat dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In lief en leed !Gebeurtenissen hebben invloed op een relatie.Ziekte,financiele problemen.Maar ook vakantie wat toch meestal als iets leuks wordt gezien kan de relatie onder druk zetten als je een ander idee hebt over vakantiebestemming bijvoorbeeld dan je partner.Ja,en dan kom je er wel achter of je relatie goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet in ieder geval met elkaar omgaan. Hoe leuker dat omgaan met elkaar is, hoe beter. Met alleen aanvoelen kom je niet ver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat hoeft niet...
maar zo kun je er wel achter komen of je in moeilijke situaties de steun bij elkaar kunt vinden die je in zulke situaties van elkaar verlangt!