wat doen jongens meestal om je aandacht te krijgen ??

wat doen jongens meestal als je je leuk vinden om je aandacht te krijgen(bijv; slaan ofzow XD schreeuwen!)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat doen meisjes dan om de aandacht van jongens te krijgen? oftewel, om te laten blijken dat ze je leuk vinden?:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal gaan meisjes giggelen(Lachen) Maar meisjes gaan vaak met hun haren spelen (Hand erdoor Heen halen enzow ;Z) en ze kijkt je meestal ook vaak aan Als ze herhaaldelijk haar benen over elkaar slaat en weer terug, waardoor ze de aandacht op haar benen vestigt.
,

Antwoorden (4)

Stoer doen enzo XD en gewoon een beetje nonchalant met je praten XD jeweetz, want dan denken ze dat je ze mr. c0ol himself vinden XD. Slaan enzo doen ze ook nog wel es, je kent togg nog wel dat spreekwoord 'meisjes plagen zoentjes vragen'?!?! XDXDXD

omg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld stoer doen, maar je het vooral aan kunt merken is hoe hij wil benadrukken dat jullie met elkaar communiceren of iets gemeen hebben.

Als hij vaak in een groep verwijst naar een gesprek of gebeurtenis tussen jullie, hij graag op alles wat je doet en zegt commentaar levert kun je er van uitgaan dat hij smoor is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fluiten of sissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit ervaring zou ik zeggen, hoe irritanter en vervelender jongens tegen je doen, hoe meer aandacht ze van je willen.