Wat is een broer-zus relatie?

Wanneer mensen een relatie beginnen en het uitgaat omdat ze als vroer en zus emt elkaar omgingen.. wil dat zeggen dat ze veel dezelfde genen delen?

Toegevoegd na 2 minuten:
en daardoor een meer platonische vriendschap opbouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

nee dat betekent gewoon dat je echt met diegene meer een relatie hebt als met je zus/broer. dus je kan wel lekker veel lol met elkaar hebben . je kan het goed met elkaar vinden.
maar verder op sexueel gebied intereseert het je niet meer zo
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, het betekent meer dat je er geen romantische elementen (meer) zijn in de relatie. Heeft niets met genen te maken.
14 jaar geleden
Dat is als je met elkaar omgaat zoals je dat met een broer of zus zou doen, en niet zoals en vriend vriendin, dat is ja veel intiemer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is niet aan de orde. Het wil zeggen dat ze binnen hun relatie allen omgang hebben als broer en zus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een leuke vraag.. ik snap dat je eerst zou denken dat ze dan misschien dezelfde genen hebben , maar dat is dus niet zo. In een normale/ gezonde relatie zit liefde, romantiek, enz. Bij het ene stel zal dit jaaaren goed blijven gaan, maar bij een ander stel komt de 'sleur' in de relatie. Dat betekent eigenlijk dat ze het niet meer speciaal vinden dat ze samen zijn, samen dingen ondernemen en doen, maar dat ze het heel normaal zijn gaan vinden. Als dit bij beiden het geval is, dat ze het niet meer speciaal vinden om bij elkaar te zijn en geen romantische dingen doen meer samen.. dan kan het zijn dat ze na een tijdje op dezelfde manier met elkaar omgaan als een broer en zus dat zouden doen. Een broer en zus vinden het ook heel normaal om samen te zijn, doen normaal gesproken ook geen romantische dingen samen.. ze weten niet anders dan dat ze broer en zus van elkaar zijn.. dat is niks speciaals. Als je dat gevoel hebt bij je vriend/vriendin, dan is dat toch echt verkeerd en dan maken mensen het vaak uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sexuele aantrekkingskracht is verdwenen ,maar men kan nog wel heel veel van elkaar houden. Dat is een broer-zus relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waanner mensen dit zelf zo benoemen, betekent het vaak dat zij alleen nog maar vanuit een gewoonte bij elkaar zijn. Er geen behoefte meer is aan intimiteit/sexualiteit.
Elkaar mogelijk nog wel aardig vinden maar dat zij zich niet meer tot elkaar voelen aangetrokken. Er geen sprake meer is van verliefdeheid en geen prikkel meer hebben om dit nog op te kunnen wekken.

Intimiteit kan er nog wel eens zijn maar dan meer in een broer/zus verhouding, zoals een knuffel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat wil niet zeggen dat ze dezelfde genen delen..
geen intimiteit meer.. de kriebels die je daarvoor nodig hebt zijn er niet meer..
maar dat betekend niet dat het er nooit is geweest..(zag je reactie bij jeanette)
zo kan het lopen in de liefde..