Wat moet ik doen als me vriend me niet meer zit staan?

Kijk mijn vriend wil niet meer vrijen en ook niet meer knuffelen maar ik nog van hem hou!

Toegevoegd na 2 uur:
Maar kijk wij zijn all 4 jaar samen!!

Toegevoegd na 2 uur:
En we wonen samen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ga eens 's avonds rustig samen op de bank zitten om te praten. Creeer een fijne sfeer, lekker kopje thee erbij. Vertel hem dat je het idee hebt dat hij niet meer met je wil vrijen en knuffelen, en dat jij dat wel graag wilt, en dat je je afvraagt waarom hij dat niet meer wil.
Geef hem de ruimte om te vertellen wat hij voelt, wil, zijn twijfels, wat dan ook.

Er zijn heel verschillende oorzaken mogelijk, het kan zijn dat het met jou of jullie relatie te maken heeft, veel dingen kan je samen oplossen, sommige niet.
Het kan ook dat het niks met jou te maken heeft, dat hij zich bijvoorbeeld enorm gestressed voelt over zijn baan of depressief is en daardoor niet in een knuffel- of vrijstemming kan komen.

Daarom zou ik zeggen: ga niet zelf allemaal conclusies trekken, want het kan iets compleet anders zijn dan je denkt, en dat is niet handig. Ik zou het echt aan hem zelf vragen. Op een rustig moment, niet als jullie weinig tijd hebben of bij stressvolle omstandigheden.

En onthoud: iedere relaties heeft zijn ups en downs. Een tijdelijk dal wil niet zeggen dat het niet weer beter kan gaan in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, dat is een vreselijk dilemma voor jouw.
Ik weet niet of jullie al samen wonen, want dan is het dubbel tragisch.
Hij geeft in ieder geval aan geen interesse in jouw meer te hebben.
Wat je, denk ik, zeker niet moet doen om hem proberen te claimen.
Je zult een time-out moeten nemen en als hij niet veranderd van gedachten dan moet je dit helaas moeten accepteren hoe moeilijk dit ook is.
Veel sterkte want dit is heel verdrietig voor jouw.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na aanleiding van je vorige vraag neem ik aan dat je het nu over de vader van je dochter hebt. Zo niet, lijkt het me een stuk eenvoudiger.

Opnieuw, dit soort kwesties is voor ons anonieme internetters niet goed te beantwoorden. Toch zal ik het proberen.

Bespreek met je vriend waarom hij geen aandacht meer van je wilt, wat hem dwars zit.
Misschien heb jij in de afgelopen tijd wel heel ander gedrag laten zien, doordat je met allerlei dingen bezig was behalve hem. Misschien is hij hier boos over, en reageert hij door te negeren. Misschien heeft hij door dat je een ander ziet, en weet hij zich daardoor geen houding te geven. Misschien heeft hij last van een winterdepressie en heeft hij daarom nu even geen zin in seks enzo.

Wat het ook is, jij moet er voor zorgen dat je er achter komt. Praat met hem, waarom hij doet wat hij vroeger nooit deed. Vraag hem of hij van je houd. Vraag hem jou lief te hebben..

Succes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Goed bezig Jinx!!!
Ik denk dat een goed gesprek hier op zijn plaats is. Het is toch nodig om te weten wat er in hem omgaat en hij moet weten hoe jij je voelt. Van daaruit kun je misschien samen kijken wat er moet gebeuren om het weer spannend te maken voor jullie allebei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij niet meer wil vrijen, of knuffelen. Betekent 90% dat hij een andere vriendin heeft weet niet zeker, maar het klinkt zo. Of hij zit in een depressie.
Vraag aan hem wat er aan de hand is..

Wat de reden is dat niet meer wilt, de reden is belangrijk. Misschien heeft die persoonlijke problemen, dat kan best een mogelijk de oorzaak zijn. Maar als jij denkt dat die met een ander bezig is. Ja dan is er ook niet meer zo veel te doen...

Sterkte.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wegwezen, hoe sneller hoe beter, want hoe langer je wacht hoe pijnlijker het wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar vertelt hij jouzelf ook niet eerlijk wat er aan de hand is anders stel jij je vraag hier niet..
dat is al iets waar je eens goed over na moet denken...
door niet duidelijk te zijn over zijn gevoelens tegen over jou daarmee zet hij jullie relatie al op het spel vind ik.

Toegevoegd na 3 minuten:
en wat te doen?

praten en vragen wat is de reden...?
kan hij jou geen antwoord geven dan is denk ik het enige wat je kan doen is loslaten hoe pijn dat ook doet...

zou je hierzo mee door gaan word je er zelf wel zat van want zo kan niemand doorgaan
je hoort te geven en te nemen!