Hoe goede vriendin versieren ?

Ik heb dus een goede vriendin die ik toch al een tijdje ken, momenteel zit ik in het stadium van dat ik nu wel of geen gevoelens heb voor haar.
Ik vind dit een moeilijke gedachte omdat ik zeker de vriendschap die ik nu heb niet op het spel wil zetten voor dit .
Nu het grootste probleem is dat telkens dat ik met haar aan de praat geraak ik direct dichtklap ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen en zijn er dus lange stiltes waaraan ik mezelf toch enorm erger

Alle tips zijn welkom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van almaar willen/moeten praten kunnen jullie ook iets gaan doen zoals fietsen wandelen hardlopen fitness tennissen voetballen breien haken enz. Als je lichaam in beweging komt, raken andere dingen ook wat losser en jullie leren elkaar anders kennen.

Antwoorden (4)

waarom wil je der versieren? het is niet verplicht om een meisje te versieren. aangezien je toch niet weet welke gevoelens sterker zijn. misschien moet je neit te veel denken dat je haar moet versieren en dat je dan wat losser word tijdens het praten met haar. en dat dan uiteindelijk ook duidelijk word wat je voor der voelt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek eerst eens voor jezelf uit waardoor je dicht klapt. Dit helpt je bij eventuele verdere stappen. Daarna uitzoeken of je dus wel of geen gevoelens voor haar hebt om te kijken of je de relatie niet voor niets op het spel zet. Ik heb het idee dat wanneer jullie elkaar al langer kennen, het geen probleem mag zijn om voor je gevoelens uit te kunnen komen. Dus praat erover zou ik zeggen, iets wat de lange stiltes weer deels aanvult ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou blij zijn met de vriendschap die je op dit moment heb. Het is fijn dat je er een heel goed gevoel bij heb maar ik zou het toch hier bij laten en gelukkig zijn in deze situatie. Het zou door de keuze misschien alleen maar verslechteren. Want misschien waardeert ze juist dat je op deze manier contact met haar heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een hele goede vriend die ik ook wel leuk begon te vinden en dat had ik tegen hem gezegd en hij voelde niet hetzelfde voor mij, maar we zijn nog gewoon vrienden. Ik zou het tegen haar zeggen en als ze niet hetzelfde voelt gewoon je erover heen zetten. Succes x