ik heb een vriendinetje en op school doe ik stoer maar ik heb slaap problemen en savonds moet ik een beetje huilen moet ik haar dat vertelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

als je haar al een tijdje kent en ze vind jou echt leuk dan kan je haar dat best vertellen.

ik weet niet hoe oud je bent maar als ik jou was zou ik er eerst ook even met je ouders/verzorgers over praten
weten zij wel dat je slaapproblemen hebt. en weet je zelf ook waarom je moet huilen en niet kan slapen ?
ik zou er in ieder geval even met een volwassene over praten
14 jaar geleden
Een goede relatie begint met elkaar te vertrouwen en elkaar de waarheid te vertellen.

De waarheid niet vertellen is een vorm van liegen.
En als je relatie gebaseerd is op leugens lijkt die relatie me weinig kans van slagen hebben.

Als je begint met leugens worden dat er waarschijnlijk ook steeds meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
we hebben het hier over een jongetje van 9 :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was aan deze vraag nog niet te zien. Dat vertelde hij pas in een volgende vraag. En ook op jonge leeftijd is er toch niets mis mee om eerlijk tegenover elkaar te zijn?
Nee hoor, lekker voor je zelf houden.
Met je vriendinnetje lekker kletsen over van alles en nog wat.
Tenzij je vriendinnetje de oorzaak is van deze problemen dan wordt het een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet vertellen, maar zou haar wel vertellen dat je ook nog indruk wil maken op een ander meisje uit je volgende vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al lang met dat meisje hebt en elkaar goed vertrouwt dan zou je het zeker een keer kunnen vertellen, maar dan niet uit het niets.

En anders zeg je het niet, maar lieg je er ook niet over als ze iets over in die richting vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel je emoties met je vriendinnetje, ongeacht de uitkomst krijgt het dan de juiste aandacht.
Je verdriet wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat je een conflict hebt met jezelf.
Je bent nu eenmaal gecompliceerder dan je jezelf realiseert.
Wat is een beter teken van vriendschap als je dit met haar deelt.
Mogelijk kan ze je begrijpen en helpen.
Dat brengt jullie alleen maar dichter bij elkaar.
Als je flink verliefd bent kan je hele tegenstrijdige gevoelens hebben.
Heb maar wat geduld met jezelf en laat dat stomme stoere gedrag maar varen, ik heb allang begrepen dat je dan niet jezelf bent.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je dat ze je leuk vindt omdat je stoer doet? Of denk je dat het voor haar niet uitmaakt hoe je doet? Dat ze je neemt zoals je bent? Dan zou je het wel kunnen vertellen.