Praten jongens nu eenmaal graag over seks?

Mijn vriend is tegenwoordig lid van een club waarmee hij met de clubleden iedere week een nacht doorhaalt in de kroeg.

Eén van de leden is een meisje, die hij dus ook pas sinds een paar weken kent en erg veel mee optrekt, ook op MSN.

Nu vertelde hij mij doodleuk dat wanneer zij erbij is op die clubavonden, hij alleen maar met haar én de jongens op de club over seks praat.
Niet over ons seksleven, zei hij wel.

Ik voel me er ontzettend onrustig over maar wil liever niet 'de jaloerse vriendin' uithangen. Zouden mijn onrustige gevoelens terecht kunnen zijn, of is dit volkomen normaal?

Waar ik bang voor ben is dat hij met dat soort intieme gesprekken op een gegeven moment toch meer voor haar zou kunnen gaan voelen of meer met haar zou willen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee hoor, mannen praten (en denken) heel vaak over seks. Niks om je druk over te maken.

Er zijn 2 kanten aan dit verhaal. 1 je kunt je zorgen maken over het feit dat hij met haar en zijn vrienden het over seks heeft. Dit omdat (zo zie ik het) seks toch wel iets wat je met zijn 2en deelt als je een relatie hebt. En niet met je vrienden, lijkt mij. Maar... Mannen praten heel veel over seks. En seks is ook vaak voor mannen een onderwerp om over op te scheppen. Van nou wat wij laatst eens hebben gedaan of wat mij nou geweldig lijkt.. Dus ik zou me er niet al te veel zorgen maken want dan begin je te twijfelen aan hem en dat doet je relatie denk ik niet veel goeds.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100