Is t gevaarlijk iemand pijpen als je een blaar op je lip hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevaarlijk voor hem niet, maar voor jezelf bepaald niet prettig lijkt me...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dus het kan geen kwaad voor hem? Hy denkt dat ie wat kan oplopen??
burgos
11 jaar geleden
Ja
Amadea
11 jaar geleden
Op welke vraag antwoord jij Ja, burgos?
Ritsuka
11 jaar geleden
wat voor soort blaar? van een koortslip of gewoon een blaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gwoon n blaar .. Heb t wel vaker ma t is geen koortlipp
Amadea
11 jaar geleden
Wat is dan de oorzaak van die blaar, maastricht?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik dat eens wist :) werd maandg wakker met een blaar .. K byt vaak op mn lippen die velletjes miss daardoor?? Gevoelige lippen??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe oud ben je eigenlijk?..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het als reden gebruiken om niet te hoeven pijpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien vind maastricht pijpen juist wel fijn.

Antwoorden (3)

Nee hoor, je kan gewoon je gang gaan ;)

Als de blaar open is, zou ik een condoom gebruiken, want dan kan het wel gevaarlijk worden. Beter is dan, uitstellen en jezelf eens laten verwennen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je denkt dat het een koortslip is zou ik het niet doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een koortslip hebt dan kan het wel voor problemen zorgen. Dit virus kun je dan namelijk overdragen aan je vriend tijdens deze daad en dan is hij wat verder van huis. Hij krijgt dan geen koortslip maar de genitale herpes versie. Dus wees wel voorzichtig! Even voor jou geruststelling, als je geen koortslip hebt kun je zonder zorgen je vriend verwennen.