Collega verliefd op me, heb ik het verpest?

Hallo,

Zal bij het begin beginnen. Een aantal maanden geleden werkte er een meisje bij mij op het werk die ik wel leuk vond. Helaas nam ze ontslag en sindsdien heb ik nooit meer gesproken aangezien ik haar alleen op het werk zag.

Die week na haar ontslag was ik aan het werk in het magazijn en kwam er een collega van me binnen. Ik deed toen wat en zij zei Leuk werk? Ik zei nou je moet er maar van houden, en toen zij zei: ik van jou...

Ik zei zo van oow en heb er niks meer over gezegt en het eigenlijk laten rusten. Die week daarna was ik ergens mee bezig en ze keek steeds in mij richting viel me op, ik ben eerder verlegen dan spontaan en deed net of ik niet zag.

Nu maanden later is het volgens mij nog steeds zo, er is niks gebeurd. We zien elkaar ook alleen op het werk en heel soms op school, maar dat is niet echt tegenkomen maar meer in de verte. Ze zegt altijd Ha Paul! en dan zeg ik haa terug. Ook kijkt ze wel is naar mij en glimlacht, ook vandaag liep ze aan de andere kant voorbij en keer naar mij en glim lacht weer..

Ik ben een leek op het gebied liefde, ben 18 maar nog nooit wat gehad en weet niet of ze me wel leuk vindt. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik begin te twijfelen. Heb ook geen idee hoe ik het moet aanpakken...

Vragen zijn dus, is het niet gewoon gedrag van haar. Of vindt ze me misschien leuk. Ook hoe kan ik dit het beste aanpakken? Tips!..?

Gr, Paul

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Hoi Paul,
Het lijkt er inderdaad op dat ze jou leuk vind! Probeer in ieder geval zoveel mogelijk oogcontact te maken, als ze keer op keer blijft lachen zit je goed. Ik weet niet hoe het met de pauze's geregeld is op je werk maar als je de mogelijkheid hebt kun je bij haar gaan zitten tijdens de pauze. Houd het gesprek simpel, gewoon over werk of het weer. Als ze jou echt graag als vriend wil zal ze zelf over een ander onderwerp beginnen.
Houdt dit een aantal weken aan? dan vraag je haar mee uit, maar NIET naar de film. Tijdens het kijken naar een film heb je niet echt een leuke contactvorm. Ga iets met haar eten/drinken ofzo. Als het goed is gaat de rest vanzelf. Pas gaan zoenen als er een stilte-moment valt en zij jou met glunderende oogjes aankijkt. Als ze wegkijkt of een beetje onzeker om zich heen kijkt moet je geen risico nemen. Vanaf daar gaat alles vanzelf. Succes!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zeg gewoon JA... en denk niet verder na, zeg gewoon ja...

en alles gaat vanzelf daarna... Maar wel van te voren er niet over nadenken...

ik zeg: DOEN...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een heel lang antwoord getypt, maar op de één of andere manier is dat mis gegaan. Maakt niet uit, ik ben het eens met Xinix: ga ervoor.
Volgens mij vindt ze je leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja net als het werkwoord DACHTEN altijd in de verleden tijd is/was, dacht ik...
Ha, die Gast11280;

Bij de eerste de beste gelegenheid als je samen alleen bent op haar afstappen, zeggen dat je haar ook leuk vindt en vol op d'r mond zoenen. Het ergste wat je kan gebeuren is een knal voor je harses.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow jee, ik denk dat ze je echt leuk vind hoor! En jij haar ook wel een beetje denk ik! Probeer haar aandacht te geven, en regelmatig oogcontact te zoeken, en kijk hoe ze erop reageert. Ook kun je proberen met haar in gesprek te komen, en te kijken waar het gesprek heen gaat. Maar wacht niet te lang, je hebt het over maanden, en verliefdheid kan overgaan! Sla je slag, nu!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vind jouw zeker aardig, anders deed ze niet zo aardig.
Probeer eerst in de pauze bij haar te zitten, kopje koffie voor haar ophalen, enz. Breidt het langzaam uit en uiteindelijk vraag je om een terrasje te pikken of een drankje in een cafeetje.
Als ze je leuk vindt dan gaat ze erop in en kunnen jullie nader kennismaken.
Maak denk erom niet te hard van stapel lopen.!!
Succes hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nodig haar een keer uit om uit eten te gaan, wat te gaan drinken of een bioscoopje te pakken. Dan gebeurd het vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk vindt ze jou ook leuk! Volgens mij is zij ook een leek op het gebied van de liefde.En hoe pak je het aan?Loop in de pauze naar haar toe en begin een gesprekje over school..jullie werk.Geef haar een komplimentje dat ze er leuk uitziet (vinden alle meisjes leuk).Vraag waar ze zaterdags uitgaat..Wat haar hobby's zijn..Al pratend kom je steeds een stapje verder,en na een paar weken als het goed klikt tussen jullie...maak je een afspraakje om samen ergens heen te gaan...
Kom op.....gooi alles in de strijd!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij ook denkt dat je van haar houd. Dan zeg ik sstuur haar gewoon een smsje. En verklaar je liefde. Wie weet?
Misschien komt het dan vanzelf wel goed.
Ik wens je in ieder geval veel succes.!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kan jij alleen achter komen als je de stap neemt als je haar ook leuk vind dan,straks gaat een ander er mee vandoor heb je spijt volg je hart en je gevoel maar blijf verstandig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo.

het kan best zijn dat ze je leuk vind,

het kan ook zijn dat ze gewoon aardig is en dat jij dat anders opvat.
maar probeer daar gewoon achter te komen, nodig haar na het werk gewoon eens uit voor een filmpje ofzo wil ze mee dan vind ze je waarschijnlijk wel leuk.