gaan de vrouwen voor de leuke mannen of gaan de vrouwen voor het geld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn geen 'de vrouwen'. Er zijn heel veel heel verschillende vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen kunnen ook voor vrouwen gaan...

Antwoorden (26)

liever een leuke
meestal zijn de rijke mannen toch niet gezellig alleen maar arogant
14 jaar geleden
Als een vrouw voor een leuke man gaat is het meestal omdat ze zelf genoeg geld heeft en niet afhankelijk is, of wil zijn.
Vrouwen die het niet zo breed hebben gaan meestal voor het geld, en letten dan niet zo op het uiterlijk.

Er blijft natuurlijk een categorie over die gaat voor een leuke man met geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij wil een vrouw het liefst een lieve, knappe en rijke man die respect heeft voor een vrouw.
En daar is niets mis mee.

Toegevoegd na 40 minuten:
"Houden van" en je gelukkig voelen is het allerbelangrijkste en daar kan niets of niemand tussen komen (ook niet bij mij en mijn vrouw).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik ken zatte arme vrouwen, die een man nemen waarbij ze gelukkig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg toch ook "meestal"
Het geldt dus niet voor iedere arme vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja oke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is zelfs niet " meestal". hoeveel arme vrouwen ken je die een man hebben alleen voor t geld? het gebeurd natuurlijk wel maar ik denk dat ze "meestal" voor een man kiezen waar ze van houden, die leuk is en lief. dat is waar iedereen behoefte aan heeft. ik heb geen cent te makken, en mijn vriend op dit moment ook niet. maar toch trouwen we over 3 weken. omdat hij zo leuk is :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Vrouwen die het niet zo breed hebben gaan meestal voor het geld, en letten dan niet zo op het uiterlijk." Dit is absoluut niet waar, ook niet 'meestal' . Nee vrouwen én mannen gaan voor liefde en respect en geld is echt maar bijzaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bg24: Proficiat, ik wens jullie alle geluk toe.
"Houden van" is het allerbelangrijkste en daar kan niets of niemand tussen komen (ook niet bij mij en mijn vrouw).
Macht is aantrekkelijk, geld is aantrekkelijk, maar alleen OP AFSTAND... In de nabijheid van macht en in de nabijheid van geld is het HEEL ANDERS dan in de afstand...
In de nabijheid is geld een binder en een afgang... In de nabijheid van macht is er impotentie... En mannen met macht zijn veel minder lenig in het buigen naar de vrouw...
Maar veel vrouwen zien het als een uitdaging om zo´n harde noot te kraken, vandaar dat ze schijnbaar nooit zonder vrouwelijk schoon zitten om hen heen...

Kijk erdoor heen en je ziet de dagelijkse werkelijkheid...

Ik had ooit een relatie met een miljardair... Ik vroeg haar waarom rij jij niet een een Ferrari? Die valt te veel op zei ze... Snap je wat ze zei?... Dus nu ken je nog een geheim erbij, zij niet niet echt rijk zijn willen hun"rijkdom" laten zien, zij die wel echt rijk zijn, verbergen het angstvallig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vrouwen gaan voor leuke mannen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal het wel getroffen hebben, heb een leuke man mét geld en ben erg gelukkig en tevreden.
En voor u de verkeerde conclusies trekt: Ik heb zijn geld gelukkig niet nodig want ben zelf ook niet echt een arme
sloeber.
Met het uitstippelen van mijn carriere ben ik natuurlijk wél voor het geld gegaan want mét een titel start je natuurlijk al beter dan dat je zónder je loopbaan beeindigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen gaan volgens mij het liefste voor de ideale combinatie, leuk en geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik helemaal met je eens, vrouwen willen het allebei.
Tja.. al enkele keren een advertentie gezet met de tekst: "Gezocht hoogbejaarde miljonair. Slechte gezondheid geen bezwaar, kinderen wel".
Wegens gebrek aan reacties denk ik dat ik maar voor een leuke man ga :)

Maar serieus: Geld is niet alles als je altijd tegen een persoon aan moet kijken waar je eigenlijk verder niets mee hebt. Ik wordt liever arm gelukkig dan rijk ongelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige vrouwen gaan puur voor het geld van de man maar er zijn ook vrouwen die alleen met de man gaan omdat ze hem ontzettend leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe 2weet je dat?
Vrouwen gaan tegenwoordig voor mensen die zich niet altijd douchen voor de date! Het schijnt zo te zijn dat zweetlucht tegenwoordig vrouwen aantrekt! (Slecht nieuws voor de vele AXE reclames en watervoorzieningsbedrijven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet voor vrouwen in het algemeen antwoorden, maar alleen voor mezelf.
Natuurlijk ga ik voor een leuke man.
Geld is bijzaak, want ik heb zelf genoeg om normaal van te leven.
Veel geld kan zelfs in de weg gaan zitten, omdat de nadruk kan komen te liggen op het behouden en uitbreiden van de rijkdom.
Daarmee worden andere - véél belangrijker zaken - steeds meer uit het oog verloren.
Met als resultaat een "armer" leven.
Ik heb wel eens "wat gehad" met een puissant rijke meneer en die heb ik graag ingeruild voor mijn huidige - veel minder rijke - meneer, waarmee ik dus een rijker leven heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen vallen niet op uiterlijk maar op status. Verder kun je je ook nog afvragen wat de definitie is van een leuke man. Misschien is een man wel leuk met geld, dat is voor iedereen anders. Toch denk ik dat vrouwen over het algemeen vallen op status (dit gaat vaak samen met geld). Stel je dit voor: een knappe man met leuke humor heeft geen baan en drijgt ze huis te verliezen of een slordig ongezellige gast bezit dikke vila's over de wereld en is een succesvol zakenman. Welke man denk jij dat beter kans maakt bij de dames..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een zeer gelukkig mens wat dat betreft. Ben met de leukste man getrouwd die later ook nog een goed geld is gaan verdienen. Ik zeg; gaan voor de leuke man. Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het even kan, een leuke man. Een man die IK leuk vind en die mij op een soort voetstuk zet. Daarmee bedoel ik dat hij mij en mijn karakter, mijn mening, mijn wensen en verlangens net zo belangrijk vindt als ik de zijne. Hij moet een humor hebben die bij de mijne aansluit, kortom we moeten raakpunten hebben en ik moet er mijn leven voor willen geven en hij moet liefde net zo diep voelen. Zo`n man heb ik gevonden en voor mij is hij de leukste. Wat is nou geld? Je hebt er een hoop problemen bij,want je weet nooit of je vrienden echt zijn of profiteurs. Je bent heel wantrouwig en als je geld hebt, moet je vaak opdraven voor je geldgevers. Als vrouw moet je dan mee, ook wanneer je eens een avondje gezellig thuis met hem wilt zijn en op zo`n avond zijn het veel nietszeggende vervelende vrouwen met maar een thema:"geld",waar je je dan tussen moet begeven. Geloof me, je wordt geleefd door het geld als je het hebt. I`ve been there.
Het is gemakkelijk als je het hebt, want je kan kopen wat je wilt, maar dat weegt niet op tegen een leven waarin je nog wensen hebt en ergens voor gaan moet om het te verkrijgen. Dan heb je veel meer voldoening. We hebben het samen goed en dat maakt gelukkig.Een leuk huis, een leuk kind, een leuke kat, genoeg geld om rond te komen zonder zorgen en de hoofdzaak; "we zijn gezond",dat is met geen geld te koop.
amc
14 jaar geleden
Sommige vrouwen gaan voor leuke man ipv voor de man met het geld, sommige vrouwen gaan voor de combinatie.

Het is wat dat betreft per persoon verschillend, dat het lastig is om te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen gaan voor de liefde met leuke mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij gaan ze niet voor geld maar de meeste vrouwen worden aangetrokken door macht. Ken je de uitspraak macht erotiseert? Ik werk vaak samen met belangrijke managers of directeuren als adviseur en om dan te zien hoe die vrouwen eromheen lopen kwijlen, dat is gewoon walgelijk. En dan hebben we het meestal over niet zo'n erg aantrekkelijke mannen. Als ze ook nog aantrekkelijk zijn dan is het helemaal een ramp. Soms vind ik het echt niet gek dat zo'n manager bezwijkt voor een zeer volhardende secretaresse of zo.

Als ik mocht kiezen ging ik voor leuk. Ik heb altijd mijn eigen geld verdient en hou van mijn onafhankelijkheid. Maar samen lachen en genieten van het leven, dat is toch onbetaalbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het licht er aan wat voor vrouw het is ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mau: Ik zou liever gaan voor een man met een INNERLIJK rijk leven. want geestelijk armoede is veel erger. ook al heeft die persoon nog zoveel geld.
en iemand met een innerlijk rijk leven is vaak ook meteen uiterlijk mooi omdat dit charisma uitstraald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vrouwen zullen er zeker zijn.
Maar ik ga toch voor de vrouwen met een gezond verstand..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt echt helemaal van het karakter van de vrouw af.
Zelf heb ik niets met "golddiggers ", de vrouw die voor het geld/de status gaat.
Als je geld op is, is je vrouw ook weg.
Of erger, ze kleedt je uit en vindt een andere lover, allicht een rijke en liefst wat jonger.
Met zulke vrouwen kun je nooit een echte relatie krijgen, als ze niet echt van je gaan houden.
Vrouwen die voor een leuke man gaan , zullen ontdekken dat dat leuk vaak maar een tijdelijk masker is
Als niet aan BEIDE kanten liefde de drijfveer is, wordt het waarschijnlijk niets.
Vraag je af , zie ik deze persoon ook als de vader/moeder van MIJN kinderen.
Het eerlijke antwoord daarop kan een sterke aanwijzing geven.
Alles wat niet uit liefde ies . is zonde.
Alle goeds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit principe gaan we voor leukheid, uit onderbewust evolutionairtechnisch en neurologisch wetenschappelijk handelen gaan we voor bezit. Wie heeft de grootste grot? Wie kan mij het beste onderhouden?
De oude Grieken vergeleken de vrouw al met een klimop die om de man heen wikkelde.

Het is vervelend om te horen en ik wil het er ook niet mee eens zijn, maar vrouwen hebben een bezitterige kant. De aardigste vrouwen dwingen mannen macht af met hun betere sociale vaardigheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boh....vrouwen zijn verschillend van elkaar net zoals mannen, dus zal ik het over mijn eigen hebben
ik ga voor een leuke man.heb een 12 jarige relatie achter de rug met een rijke man maar hij was niet leuk en hij was niet lief.samen 5x per jaar op vakantie 4x per week uit eten.geld is fijn maar als je het mij vraagt...ik heb alles achterwege gelaten om op zoek te gaan naar een leuke vriend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga voor midden in is die veel te knap blijft nooit alleen van jou is die te rijk te arogante geef mij maar een vent met hart op z,n plek en lief zorgzaam ben ik zelf rijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben nooit bewust ergens voor 'gegaan' maar ben uitgekomen bij een man die op mezelf lijkt, niet woest aantrekkelijk maar ook niet lelijk als de nacht, vergelijkbare opleiding, geld en toekomst genoeg om gezamenlijk een redelijk welvarend leven mee op te bouwen, vergelijkbare humor, een aantal hobby's die leuk bij elkaar passen en ook een paar die we helemaal niet delen. Dat gaat al 18 jaar prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (potentieel) rijke man vind ik zeker belangrijk.

Zelf ben ik onafhankelijk. Ga voor 1 + 1 = 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen gaan niet of voor geld of voor een leuke man. Want vrouwen zijn niet een groep die als een kiest. Beetje jammer voor alle arme mannen als elke vrouw een man zou willen met geld. Of andersom...

Ik denk dat elke vrouw zoveel mogelijk probeert te gaan voor liefde. Dat de daarbij afgeleid worden door knapheid of rijkdom is jammer. Maar vroeg of laat komt elke vrouw er hopelijk wel achter dat liefde belangrijker is dan alles.

En ik zelf ga ook voor geen van beide...
Ik ga voor een mooie en lieve VROUW die zielsveel van mij houd en mij ziet zoals ik ben.