Wat moet je doen als je net 2 maanden een vriend hebt wat perfect en heel goed ging, ineens uit het niets 5 dagen onbereikbaar is?

en als je daarna voor zijn deur staat, hij niet open doet en snel de tv uitgooid terwijl hij weet dat je hem hoorde praten en lachen voordat je aanklopte en hij een half uur lang stil is in zijn eigen huis?? en hij ook nog eens 35 jaar is??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er mis met 35 jaar? (behalve als je zelf nog tiener bent natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom blijf je een half uur lang voor zijn huis staan? Ik zou bij dit soort gedrag ook bang worden om de deur open te doen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat er mis is is dat je van een 35 jarige vent wat volwassener gedrag zou verwachten!

Het beste antwoord

Geen aandacht meer aan besteden en vooral geen traan om laten. Zo´n man wil je toch niet eens? Hoe vervelend ook, wees blij dat je hem nu na 2 maanden al echt leert kennen. Jij verdient toch zeker veel beter dan dit soort kinderachtig, onbetrouwbaar gedrag of niet soms? Het zegt alles over hem, daar kun je geen toekomst mee opbouwen. Go on, ge verder met je leven en gun hem geen seconde meer van je tijd en aandacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad... zo'n man wil je toch niet eens. 2 maanden leuk en daarna zo... Ik zou zeggen Go On With Your OWN Life...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja echt he! thanks!!! ben echt blij met al deze goeie reacties, ff ga je van alles door je hoofd halen omdat je dit soort dingen wilt begrijpen, maar idd het zegt wat over hem!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ligt inderdaad aan hem en niet aan jou.Twijfel niet aan jezelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in deze antwoord zit veel begrip naar mij toe, en vooral de troost dat dit alles over hem zegt wat betreft zijn onbetrouwbaar en kinderachtig gedrag! idd na 2 maanden blij dat hij ontmaskert is! en niet de man is waar ik een toekomst mee wil!

Andere antwoorden (14)

1 mogelijk antwoord voor je:

Don't stalk and move on ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
THANKSS.. ja dat sowieso hoor!! maar weet jij misschien wat deze gozer bezielt?? ik begrijp dat hij geen zin meer erin had maar 35 jaar en het lef niet hebben omdat te zeggen, laat staan bang om de deur open te doen om mij tewoord te staan en vervolgens stil blijven in je eigen huis?? gelukkig was k niet verliefd, dus verder gaan is geen punt, maar sta echt versteld van zijn kleutergedrag!! dit noem ik echt geen klootzak maar kleuter!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeh Habiba: "... gelukkig was k niet verliefd"
Ik vraag me dan eigenlijk vooral af waarom je al twee maanden een relatie hebt met iemand waar je niet verliefd op bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou die 2 maanden is omdat ik hem natuurlijk wel leuk vond, begon hem erg leuk te vinden zelfs en gaf hem dus een kans! gelukkig ben ik niet verliefd geworden net op tijd, alsof mijn gevoel dat niet toe wilde laten om verliefd te worden..hij had voor die 2 maanden heel erg achter me aangezeten waar ik toen erg moeilijk deed en hem eerlijk vertelde dat ik daar niet intrapte en om afstand vroeg.. uiteindelijk waar ik even niet oplette omdat meneer niet van ophouden wist om het mij zo hoffelijk mogelijk te maken won hij mij op een of ander manier waardoor ik hem toch leuk begon te vinden maar op een voorzichtige manier.. en toen besloot ik om hem toch een kans te geven en de dingen op me af te laten komen! ben een vrouw en als hij op een nette beleefde repectvolle leuke manier met mij omgaat denk ik oke.. hij deed heel erg zijn best! IK BEN BLIJ DAT IK NIET ZO 123 VERLIEFD BEN GEWORDEN! TIS AL JAMMER DAT IK HEM LEUK WAS GAAN VINDEN..
Lijkt me een makkelijke ; niet weer opzoeken en je geen illusies meer maken. Een man die na twee maanden al niet te vertrouwen is, is dat na een paar jaar of de rest van je leven ook niet. Geen energie meer aan verspillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon dumpen; geen hand vol maar een land vol.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je moet doen, is heel simpel:

Je moet begrijpen dat hij jou niet meer wil en te laf is om het in jou gezicht te zeggen.
Laat hem lekker gaan en stap de grote wereld weer in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elk stadje een ander schatje, GOODBYE!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit zijn manier is om met jou om te gaan?? Trek dan maar je conclusies.Je bent het niet waard om zo behandeld te worden. Laat hem maar los.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja echt he!!! dankje!!
Makkelijk, de eer aan jezelf houden!! en gewoon verder gaan met je leven zonder hem!!! Hij is lijkt wel 15 jaar oud of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat was het frustrerende eraan, 35 jaar dacht ik dan??!!! pffffff..
Go on with your OWN life!!! Zoals al eerder gezegd zown man wil je tocg niet eens?
Als het 2 maanden goed lijkt te gaan is dat een leuke 2 maanden geweest... maar je moet verder en als hij als man van die leeftijd zich zo kinderachtig gedraagt is hij je niet waard!
Dus ga verder met je eigen leven!
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd.. was eerst echt woest uit onmacht dat ik dit niet aan heb zien komenen omdat hij me niet tewoord stond. meestal herken ik dit soort types meteen!! ook om het feit dat ik lang op mezelf heb laten wachten om al the way te gaan en hij me aan zijn familie heeft voorgesteld ( kwam daar vaak) en nu erachter ben dat dat ook helemaal niks meer zegt tegenwoordig! thanks..
Cut your losses, chalk it up to experience, move on.

En dat betekent ook dat je er beter geen energie meer aan kan besteden. Niet alleen als het gaat om pogingen om contact met hem te krijgen, maar vooral ook in je hoofd. Deze vraag toont al aan dat je er erg mee bezig bent.

Ik zeg: sluit deze vraag en richt je aandacht op iets dat je energie wél waard is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk dat ze beter zich kan uiten door deze vraag te stellen en er nog mee bezig te zijn.
dan kan je het afsluten als het verwerkt is
Je hoort hem praten en lachen?
Misschien is hij wel getrouwd?
Hou de eer aan jezelf en probeer te accepteren dat hij
geen omgang meer met je wil. Hoe moeilijk dat misschien nu ook is. Achteraf zul je er blij om zijn, echt waar!
Je verdient beter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur hem een smsje
(looking at me no more!!!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat belooft niet veel goeds voor je. Ga verder met je leven. Je vindt vast een man die wel ziet hoe waardevol en fantastisch je bent. Een man die het het wel waard is zijn leven met jou te delen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat liefff!! dank je wel!! ik ga zeker verder met me leven heb er ook echt zin in!!
Waarschijnlijk ging hij vreemd met je en heeft zijn vaste vriendin er weet van gekregen.Hij mag geen contakt met je .Uit vrees dat zijn huidige relatie uit elkaar spat, laat hij je nu aan je lot over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@habiba: hij heeft jou alleen gebruikt voor de sex en wil verder geen diepgaande relatie.

Wees blij dat je nog reserve aan liefde voor jezelf hebt, want er zijn ook vrouwen die meteen heel veel liefde investeren in de ander, maar die staan (bij zoiets als bij jou gebeurd), wel met hele lege handen.
vind wel dat hij midden in je gezicht moet zeggen waarom hij dit doet, en waarom hij zo met je speelt.
en als hij dit niet eens wil doen, dan is hij een laffe vent.
van 35 jaar...maar die leeftijd zegt niets.

hoe oud ben jezelf?