Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

het zou kunnen maar al snel komen de oude patroontjes weer boven !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

In zeer zeldzame gevallen wel, maar meestal is uit elkaar, echt uit elkaar, dat doe je namelijk niet voor niets!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan! Er zijn bewijzen voor. Maar vaker is het het begin van het einde.

Toegevoegd na 3 dagen:
Bij mij heeft de pauze goed gewerkt! Inmiddels heb ik weer een relatie met mijn ex. Het is echter een latrelatie geworden (eerst woonden we samen).
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Is nooit met zekerheid te zeggen. Wel is het "heetst"van de strijd er vanaf en kan er meestal beter gecommuniceerd worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geloof daar niet in ! als een relatie niet lekker gaat en dan een poos uit elkaar !nee ik heb dat zelf meegemaakt doe dat nooit meer !je kan mischien als vrienden door gaan maar in mijn ogen is het dan uit en over !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal gaat het dan om precies dezelfde reden weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,daar zijn mijn dame en ik het levende voorbeeld van! We zijn in onze verkeringstijd meer dan 3 jaar(is dat lang genoeg?) uit elkaar geweest. We zijn binnenkort al weer 50 jaar gelukkig getrouwd! Maar misschien zijn wij de uitzondering,die de regel bevestigt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan maar één keer uit elkaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit, als de relatie wel slaagt dan had je niet uit elkaar hoeven te gaan in de eerste plaats...

Maar het komt vaak voor... Mensen houden toch stiekem veel van hun oude relaties...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit is uit, tenzij je bijvoorbeeld een afkoelingsperiode hebt afgesproken. Ja heb je, Nee kun je krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk wel.
Je kent de valkuilen.
Je kent elkaars karakter, on/en hebbelijkheden.
En er is kennelijk toch wel een chemie tussen beiden.

Als je uit gaat van het positieve, duidelijke afspraken en een voorzichtige start dan zou het toch mogelijk moeten zijn.!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die mogelijkheid is er.
Als een stel voor de tweede keer voor elkaar kiest dan doen ze dat veel bewuster. De eerste echte verliefdheid, waarin je nog blind bent voor elkaars minder goede eigenschappen, is eraf. Je kent elkaar door en door, en hebt al het nodige meegemaakt. Dus wanneer je dan weer bij elkaar komt kies je ook echt voor elkaar. Soms is liefde zo sterk dat het tegenslagen kan overwinnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een reden waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Wat daar aan ten grondslag heeft gelegen moet dan wel duidelijk zijn wanneer jullie weer besluiten samen verder te gaan.

Wanneer jullie beiden niet in herhaling willen vallen zal 'één en ander op de schop moeten. Hoe, dat weten jullie zelf wel.

Advies: communiceren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zeker mensen die na een breuk weer samen komen, zelfs na een zeer lange breuk.
Heb 't al zien gebeure,dus 't is zeker mogelijk.

Maar vergeet niet..
Dus als je dat kan, zou dat toch fijn zijn.
& wie weet bouwt t zich dan vanzelf weer op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding