Mijn ex-vriendin van 31 jaar is doodgegaan, onverwachts. Het was al jaren uit. Is het raar dat ik me heel slecht voel en rouw?

We hadden 6 jaar een relatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel menselijk, sterkte

Het beste antwoord

Nee dat is niet raar... zelfs al zou je er een hekel aan gehad hebben is het nog niet raar..
Iemand sterft waar je een band mee had.. en dat valt weg..
Het is juist heel normaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Je hield van haar meer dan je altijd dacht... Dat is het...

Pijnlijk is dat om er zo achter te moeten komen... Maar je moet wel... Keuze is er niet, voel het en heb haar alsnog lief... Helemaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik zou het juist raar vinden als je dat niet had. Je hebt toch een hele periode uit je leven liefde met haar gedeeld. Ook al is de relatie uit, het blijft toch in je herinnering.

Heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat is niet raar. Je hebt veel jaren met haar doorgebracht en voelde in die tijd waarschijnlijk heel veel voor haar. Het is normaal dat je je nu nog betrokken voel en je slecht voelt. Je mag daarom rouwen.
Het blijft een stukje uit je leven, misschien wel een mooi en bijzonder stukje. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank voor de attentie Taurus... ik had iemand in mijn hoofd dat mezelf betrof... een hem dus.
Het is heel normaal dat je rouwt om een persoon waarmee je lief en leed mee gedeeld hebt. Dan valt plotseling die persoon weg, wat nauwelijks voor te stellen is. Zeker op die leeftijd. Het is toch veel te jong...

Gecondoleerd met je verlies.

Koester de mooie momenten die je met haar gehad hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel
Neen dat is absoluut niet raar!

Je hebt jaren lang zielsveel dan die vrouw gehouden... Je schikt je (logischerwijs) echt helemaal te pletter van dit plotselinge verlies....

Gecondoleerd!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Testboy1983a;

Ik vind dat heel vanzelfsprekend, ooit heb je toch van haar gehouden en dus is ze een stukje van je leven. Met haar ben je dat nu een beetje kwijt en dat doet pijn. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het bewijs dat je echt van haar hebt gehouden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou raar zijn als je niet rouwde.
Zij heeft een wezenlijk deel uitgemaakt van jouw leven. Daar heb je herinneringen aan.
Bovendien is ze zéér jong overleden.
Het siert je dat je hier niet zomaar aan je voorbijgaat.
Sterkte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt geconfronteerd met vergankelijkheid. Goede herinneringen worden terug opgeroepen. Enerzijds mijmeringen over het verleden en met respect stilstaan over de dood, over de impact op jouw leven . Heel menselijk en ook normaal dat je een wellicht milder rouwproces doormaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gecondoleerd met het verlies van jouw ex-vriendin.

Het is zeker niet vreemd dat jij jezelf rot voelt na het overlijden van jouw ex-vriendin. Ze is immers zes jaar lang jouw vriendin geweest. Een tijd waarin jullie veel met elkaar deelde, samen lachte en samen huilde. Misschien bleef de liefde voor haar zelfs bestaan toen jullie uit elkaar gingen. Zeker is dat zij een deel van jouw leven is geworden, zes jaar is immers een behoorlijke tijd.

Veel sterkte met de verwerking van het verlies.

Groet, Patrick