Als hij het nooit zegt, doet hij het zeker niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mannen die dat echt niet kunnen zeggen hoor..maar wel degelijk van de ander houden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vindt ik echt onzin. Hij kan zeker erg veel van je houden maar het niet zegt omdat hij denkt/weet dat je het wel weet dat hij van je houd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezellige kerels dan. Je zou het in dat geval wellicht gewoon kunnen vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat doet het er toe. Ik heb eens een vriendje gehad die het vanaf dag 1 tegen me zei. Daar heb je toch helemaal niks aan. Sterker nog, ik wordt er tuureluurs van wanneer ik het zo vaak hoor. Het voelen dat iemand van je houdt zegt veel meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een discussie......... als hij het wel doet maar het nooit zegt, wat zegt dat dan over je relatie?
of over hoe gezellig het allemaal is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zegt helemaal niks over je relatie. Ik ben al vele vele jaren samen met mijn partner en we houden zielsveel van elkaar. Wanneer je dat van elkaar weet zijn de woorden overbodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd
Kan je dat niet merken dan?
Het zijn de kleine dingen die het doen:)
Dus niet elke dag van hem verwachten dat hij zegt:ik hou van je...daar zou ik persoonlijk leip van worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom vraag je het hem niet gewoon? En zijn er helemaal geen tekenen waaruit blikt dat hij om je geeft? Is het misschien een binnenvetter die er moeite mee heeft het te tonen?
Laat hem weten dat je graag iets wilt weten over zijn gevoel voor jou..misschien denkt ie wel dat jij het allang weet!
Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal het je laten merken. Je hoeft niet tegen iemand te zeggen dat je van degene houd, aleen het gevoel kan al genoeg zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord! +
Als hij graag bij je wil zijn, als hij in gezelschap van anderen steeds je blik zoekt, als hij je complimentjes maakt, als hij je vraagt voor een gezellig romantisch etentje of een romantische film, dan kun je er zeker van zijn dat hij echt wel veel om je geeft.

Ik weet niet hoe oud je bent, en of dit een prille liefde is, want dan spreek je in het begin meer van verliefdheid, die langzaam zal overgaan in "houden van"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het woordje 'ik hou van jou' is makkelijk gezegd.
Iedereen kan het zeggen zonder het te menen, net zoals het woord 'sorry'. Je weet pas echt dat hij van je houd als je gevoel goed zit, ga altijd uit van je gevoel! Twijfel je echt of hij wel van je houd, praat er dan met hem over. Ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben? Als jullie pas iets zouden hebben zou ik niet direct vragen of hij wel van je houd, dat zou hem kunnen laten schrikken van zo'n directe vraag. Als jullie al langer een relatie hebben zou ik er gewoon over praten. Vertel gewoon wat je dwars zit! Wij op GV kunnen niet zien of hij van je houd of niet, daar zul jij zelf achter moeten zien te komen. Maar nogmaals, luister naar je gevoel.

Alles komt goed ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die van je houdt steunt je als je het nodig hebt (in een emotionele crisis zit), ook al is dat onder z'n favoriete tv programma of iets anders dat belangrijk voor hem is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand houd van je als die persoon er voor je is als je hem nodig hebt.
Als is het maar een luisterend oor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hij je veel liefde geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey, Je ziet het van zijn ogen, als zijn ogen jouw zoeken als je er niet dicht bij bent is dit al een klein bewijsje, ten tweede is als hij jouw altijd dicht bij zich wil hebben, en als laatste raad ik je aan om het hem te vragen, als je niet zelf durft vraag het dan aan 1 van je vriendinnen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet je nou of die jongen waar jij zo smoorverliefd op bent, of hij van jou houd, als hij zich voordoet. Iedereen vergist zich wel eens in zijn leven, maar zorg dat je er op tijd achterkomt, zodat je jezelf niet teleurstelt.

Als je verliefd bent zie je alleen de goede eigenschappen van een jongen, maar wat nou als hij niet te vertrouwen is? Wat als achteraf blijkt dat jouw ó-zo-geweldige jongen, er nog drie andere meisjes aan overhoud...

Één van de belangrijkste dingen zoals jullie weten is toch wel: vertrouw op je gevoel. Als je geen goed gevoel bij een jongen krijgt, en hem niet voor honderd procent vertrouwd, is er negen van de tien gevallen toch iets mis.

Als hij je negatief laat denken over jezelf, een jongen hoort lief voor je te zijn, een goede jongen haalt je niet naar beneden, maar geeft je juist meer zelfvertrouwen.

- Als hij niet recht in je ogen kan zeggen dat hij van je houdt.

- Als hij te achterdochtig is, hij gelooft je niet en belt je te vaak op een dag, om te vragen wat je aan het doen bent. Ook mag je niet met andere jongens praten, terwijl je daar niets mee bedoeld.

- Als hij je alleen ’s nachts naar huis laat fietsen, omdat hij liever bij zijn vrienden blijft. Een goede jongen is juist bezorgd om je, en laat zijn vriendin niet alleen midden in de nacht naar huis fietsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige mannen hebben er moeite mee om die 4 woorden te zeggen ,is hij graag bij je komt hij graag thuis, belt die jou doet leuk dingen met je praat graag over je,ja dan houd die van je , anders praat je met hem er over dat je met deze vraag zit en alleen hij kan jou daar de juist antwoord op gegeven