Is het een teken van verliefdheid als iemand je achterop neemt op je eigen fiets als diegene zijn ketting er af ligt?

En toch hebben we wel een leuk gesprek. Is dit verliefd zijn of gewoon hulp nodig hebben? x)

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik hou 'm vast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (7)

Het is hulp bieden. Je weet pas of iemand verliefd op je is als je het vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is misschien niet een teken van verliefdheid maar wel lief!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hem toch wel stevig vastgehouden hè? Heerlijk, zo achterop.

Het is in ieder geval behulpzaam en aardig, dat je achterop mag. Je neemt immers niet iedereen zo maar achterop. Dus hij zal je zeker aardig vinden.
En voor hemzelf staat het ook stoer, een meisje achterop. Misschien vraagt hij zich nu ook af: nu ik haar geholpen heb, zou ze me ook aardig vinden?

Verliefdheid kan zo maar komen, maar misschien is dit meer hoop dat waarheid. Maar dat het aardig is dat hij je heeft geholpen, dat is een feit.

Ben jij wel een beetje verliefd misschien op hem? Kun je een klein aardigheidje voor hem kopen. Als dank. Leuke kaart, iets lekkers. En om nog even met hem in contact te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij had moeilijk jou kunnen laten fietsen met hem achterop :p
Wie weet istie ook wel verliefd op je .... maar dat kan jij beter weten dan wij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan verliefdheid zijn, maar ik denk eerder behulpzaamheid. Stel je het voor in jezelf.. dat je pas iemand zou helpen als je er verliefd op zou zijn. Dan zou het wel heel fout zijn als ik mijn bejaarde oompje zou helpen met zijn tuin ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij nam jou achterop?
Dan kan het verliefdheid zijn als je redenen hebt om aan te nemen dat hij eerst moeite gedaan heeft om de ketting van je fiets te halen zodat je wel bij hem achterop moest.
Wat me wel intrigeert: "En toch hebben we wel een leuk gesprek" - kan dat niet als je verliefd bent dan?

Toegevoegd na 47 seconden:
Oh, de ketting van zijn eigen fiets, nou, dat is ook makkelijker voor 'm ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij dat hij jou op deze manier wilde laten weten dat hij verliefd op jou is..

Ik denk dat hij een nogal verlegen jongen is die zijn gevoelens niet gemakkelijk weet te uiten.

Maar ik vermoed ook..dat jij tot over je oren op hem verliefd bent, hè..

En dus meid, als je dit wilt doorzetten..geef hem dat een kleinigheidje..als dank

En als hij jou daarvoor weer wil bedanken, laat hem je dan gewoon een kusje geven.

Dan zijn jullie beide eventjes in de zevende hemel..toch?

Succes en groet,

Ton