Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou graag bij mijn opa's graf iets willen neerleggen,Nu is mijn vraag weet iemand een goed ideetje waar ik het in kan doen? (uitleg)

Ik heb iets op papier geschreven en wil het graag bij mijn opa´s graf neerleggen, ik heb alleen geen idee waar ik het in zou kunnen doen, of een site waar ze zulke dingen verkopen, of heeft iemand misschien al zo iets gedaan? het kan natuurlijk niet te groot zijn en moet waterdicht zijn.

b.v.d

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het een niet te lange tekst is, zou je ervoor kunnen kiezen dit op een natuurstenenplaatje te laten graveren.
bijvoorbeeld bij:
Verheijen & zn, Steenhouwerij C.
Schootakkerstraat 8 (In de buurt)
4861 SL Chaam
Fax: 0161-492627
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou het bij de betere boekhandel kunnen laten plastificeren en dan in een mooi lijstje op het graf leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikea werkplekken, of de foto(lijsten) heeft misschien wat je zoekt. Dat is meestal niet te groot, maar wel waterdicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een persoonlijke boodschap is, kun je het ook oprollen en in een flesje doen. Dat flesje kun je bij het graf leggen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Misschien weet je iemand met een lamineerapparaat, Wij hebben zelf foto's en tekeningen gelamineerd en die blijven dan goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het waterdicht moet zijn denk ik aan een klein plastic flesje van 33cc. Dat beplakken met mooi papier, glittertjes of zoiets erop lijmen, met een glow-in-the dark-stift de afzender erop zetten. De tekst opgerold in het flesje doen. Je opa zal blij zijn dat jij hem niet vergeet.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding