Ik zou graag bij mijn opa's graf iets willen neerleggen,Nu is mijn vraag weet iemand een goed ideetje waar ik het in kan doen? (uitleg)

Ik heb iets op papier geschreven en wil het graag bij mijn opa´s graf neerleggen, ik heb alleen geen idee waar ik het in zou kunnen doen, of een site waar ze zulke dingen verkopen, of heeft iemand misschien al zo iets gedaan? het kan natuurlijk niet te groot zijn en moet waterdicht zijn.

b.v.d

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het een niet te lange tekst is, zou je ervoor kunnen kiezen dit op een natuurstenenplaatje te laten graveren. bijvoorbeeld bij: Verheijen & zn, Steenhouwerij C. Schootakkerstraat 8 (In de buurt) 4861 SL Chaam Fax: 0161-492627

Bronnen:
google

Je zou het bij de betere boekhandel kunnen laten plastificeren en dan in een mooi lijstje op het graf leggen

Ikea werkplekken, of de foto(lijsten) heeft misschien wat je zoekt. Dat is meestal niet te groot, maar wel waterdicht.

Als het een persoonlijke boodschap is, kun je het ook oprollen en in een flesje doen. Dat flesje kun je bij het graf leggen.

Misschien weet je iemand met een lamineerapparaat, Wij hebben zelf foto's en tekeningen gelamineerd en die blijven dan goed.

Omdat het waterdicht moet zijn denk ik aan een klein plastic flesje van 33cc. Dat beplakken met mooi papier, glittertjes of zoiets erop lijmen, met een glow-in-the dark-stift de afzender erop zetten. De tekst opgerold in het flesje doen. Je opa zal blij zijn dat jij hem niet vergeet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100