Hoe vraag je het meisje van je dromen mee uit?

Ik heb al een hele tijd een crush op iemand, en nu ga ik eindelijk de sprong wagen en haar mee uit vragen. Ik heb dit alleen nog nooit gedaan, en ben best wel een sukkel in dat soort dingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Als je van jezelf al weet dat je er niet goed in bent, zou ik het niet gaan forceren. Je hebt er nu al zo lang over nagedacht dat de spontaniteit er waarschijnlijk vanaf is, en dat is altijd een slecht begin. Dat heeft een meisje snel door.
Zelfvertrouwen is sexy, maar ook een verlegen jongen kan ERG aantrekkelijk zijn, zolang hij maar niet probeert zichzelf anders voor te doen dan hij is!
Dus als je haar mee uit vraagt: wees altijd jezelf en kom er eerlijk voor uit dat je het eng vind of dat je verlegen bent.
Verontschuldig jezelf er niet voor, je bent zoals je bent en dat is gewoon goed! Take it or leave it. Kun je jezelf ook niet voor je kop slaan als het misgaat. Jij bent jezelf gebleven; meer kun je niet doen.
Oh ja, en lachen. Blijf lachen. Ook om je eigen verlegenheid. Neem jezelf niet te serieus. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet dralen, gewoon er op af stappen en haar rechtuit zeggen wat je van haar vindt. Vraag ze of ze het leuk zou vinden om iets samen met je te gaan doen en zeg haar dat zij mag bepalen "hoe, wat en waar" Je voorkomt daarmee in elk geval dat je iets zou gaan doen wat zij misschien niet zo leuk zal vinden als jij had gedacht.
Enne, meisjes vinden het altijd té gek als je een leuke attentie meebrengt. Zorg er echter wél voor dat het iets is wat zij leuk vindt. (zonodig even rondvragen bij iemand die ze ook goed kent zoals een zus/broer/vriendin)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan me vinden in het antwoord van Ollekebolleke! Zou er alleen aan willen toevoegen dat je, om haar op gemak te stellen, kunt toezeggen dat alles geheel zonder verplichtingen of bijbedoelingen zijn bedoeld! Suc6 en geniet van jullie (uit)stap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste ben je geen sukkel in dit soort dingen ,je zal verlegen zijn.Daar is niets mis mee.Je weet al dat je haar wil uit vragen.Alleen moet je je woorden omzetten in daden.Kies wat je wil bioscoop ,kroeg ect,en vraag of ze zin heeft mee te gaan,als het rechtstreeks benaderen toch te hoog drempelig is bel je haar of per smsje,dan is er al een opening.Dan komt de rest van zelf.Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je haar mee uit vragen? Omdat je van je geld af wilt? Of omdat je meer met dat meisje wilt?

Hoe goed ken je haar? Maak je gebruik van MSN? Spreek je haar veel op msn? Spreek je haar gewoon overdag wel eens? Of ken je haar alleen van gezicht?

Als het echt iemand is waar je voor wilt gaan, zou ik proberen niet te hard op je bek te gaan. Als jij snel op geeft, zou je het beter kunnen vragen. Dan heb je tenminste ervaring opgedaan voor de volgende keer.
Kijk ook naar hoe zij is. Is ze zo een type die door veel mensen uitgevraagd word? Dan ziet zij het precies als jij iets verkeert doet. Is ze heel afstandelijk, kan het zijn dat ze alles goed vindt, maar het toch niet zo leuk vindt.

Als je haar alleen van gezicht kent, kan je proberen om via via met haar in contact te komen. Bijvoorbeeld een vriend van jou, die een vriendin van haar kent.
De wereld is kleiner dan je denkt!

Als je haar alleen via MSN kent, kan je vragen of ze even mee wilt naar iets wat je leuker vind om met zn 2en te doen. Bijvoorbeeld even naar de stad of een blokkie fietsen.

Wil je haar echt alleen uitvragen? Gewoon vragen! Niet over nadenken wat je aantrekt, gedraag je zoals je thuis ook bent.

Als je er niet over na denkt waarom je met haar uit wilt gaan, waarom dan wel er over na denken wat je aandoet? Of hoe je de beste eerste indruk maakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon heel eerlijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag haar en laat je gevoel zien, als je echt van haar houdt, zal ze niet nee zeggen... En als ze nee zegt hoef je niet te jammeren, dan ziet ze jou niet staan en dan is het duidelijk dat ze je niet wil... Dus alle onduidelijkheid is dan meteen weg... Mooi toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prop een biljet van 50 in haar hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef jou 06 of msn of alebei en dan vraag je of ze singel is en dan vraag je als ze dan singel is bvb heb je zin om bij mij te komen of in de stad af te spreken als ze ja zegt dan ga je in de tussentijd geld sparen en dan boek je een restaurant op en als je echt een meisje wil blij maken neem je een rode roos me en die doe je dan in een vaas ^^