als je vriend naar het leger gaat wat doe je dan?

ik zit met iets mijn vriend is nu naar het leger
en ik heb geen vrienden ik durf ook geen nieuwe vrienden maken ik ga 1 maand niets van hem horen of zien
ik ga maandag al kijken naar een job zodat ik bezig ben
maar savonds voel ik me zo eenzaam wat moet ik doen help mij aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je niet zo vastpinnen aan één persoon en een sociaal leven opbouwen. Wat ga je doen als hij het uitmaakt, of komt te overlijden? Alleen in een hoekje zielig zitten wezen? In een sociaal isolement raken? Niet vervelend bedoeld hoor, maar dit is geen normale manier van leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Get a life too!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga salsa dansen..... Dit kan je als vrouw makkelijk alleen doen... Er zijn veel feestjes... En je legt heel snel contacten...
Ik heb het ook gedaan ivm met weinig passende sociale contacten...
Deze week beginnen weer veel contacten.... Dus gewoon doen...

Antwoorden (2)

Heel grof gezegd : get a life. Ofwel : creeer een leven voor jezelf, Zoek werk, hobbies, vrijwilligerswerk, kennisen, vrienden, collega's, en zorg dat je niet honderd procent afhankelijk wordt van je vriend. Een vriend. Eender welke vriend. Dat is namelijk op de korte of lange duur de dood voor je relatie ; aanhankelijkheid is schattig, maar in no time gaat het verstikkend werken, en je zult niet de eerste zijn die haar partner doodknuffelt.

Je zegt dat je dat niet 'durft' , maar het is natuurlijk noodzaak. En als je overdag weer wat om handen hebt - wat denk ik heel goed is - heb je 's avonds meer dan genoeg te doen met het huishouden, koken, eten, even televisie kijken, een brief of mailtje schrijven, iemand bellen en naar bed. En wellicht loop je een leuke collega tegen het lijf met wie je een keer wat kunt afspreken.

Honderden, zoniet duizenden vrouwen zien hun partner niet dagelijks, en zelfws zij die WEL elke avond thuis komen, zitten er niet op te wachten 100 van hun vrije tijd in hun vriendin te stoppen. De meeste mánnen hebben namelijk wél andere hobbies, verplichtingen. liefhebberijen, klusjes of behoefte aan ontspanning alleen of met vrienden.

Pas als je helemaal op je gemak bent in je eigen gezelschap, ook al is dat niet het allergezelligste of alleropwindendste wat er is, en je niet 100% afhankelijk bent van een ander, kun je een volwassen relatie aan en in stand houden. Doe je dat NU niet, dan zul je binnen afzienbare tijd alsnog wel moeten. Natuurlijk voelt het af en toe leeg en eenzaam, maar des te leuker is het ls je elkaar na een langere tijd weer ziet. 'Zeemanshuwelijken' zijn beslist de slechtste niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
zo is dat marleen, dikverdiende plus!
jodyenboyke
12 jaar geleden
Dikke +
Weet deed je altijd voordat je je vriend had? Zat je bij een vereniging of bij een sportclub? Ging je zwemmen of dansen of wandelen. Had je vrienden en vriendinnen? Probeer dat dan allemaal gewoon weer op te pakken, want het kan toch niet zo zijn dat jouw hele leven alleen maar bestaat uit de tijd die je met je vriend doorbrengt! En wat dacht je van jouw vriend? Hij kiest er voor om een maand van jou weg te gaan. Blijkbaar heeft hij jou niet zo nodig als jij hem. Zorg dat je een eigen leven opbouwt naast je vriend, zodat jullie ook zonder elkaar leuke dingen kunnen doen. Dan heb je het samen ook veel leuker. En je zult zien: die maand is om voordat je het weet :)