Gewoon nog regelmatig afspreken/whatsappen/facebooken/mailen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact houden via Hyves, Facebook, Twitter, MSN, Skype.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt nog vaak in de weekends terugkomen, maar bedenk wel, je leven gaat veranderen, dat van je vrienden ook.Het is vaak geen onwil maar misschien verlies je er sommigen uit het oog,en in je nieuwe woonplaats ga je weer nieuwe krijgen. Vriendschappen kunnen verwateren en kunnen na enige tijd dan plotseling weer opbloeien. Andere vriendschappen blijven,al ga je 1000 km verder wonen.
12 jaar geleden
vooral veel contact met hem houden zoals: hyves, twitter, facebook, linkedin, facetime op de ipad(als je die hebt)
er zijn veel sites maar het is zonde als je geen contact meer met ze houd!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook cammen/skype zo zie je elkaar ook nog een als je niet zo vaak kan afspreken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de afstand groter wordt tussen je vrienden en jou zal het contact ook (wat) verwateren.
Je zult waar je bent weer nieuwe vrienden moeten maken. Dat wil niet zeggen dat je geen contact meer hoeft te houden, dat kan in een vakantie of weekenden. Maar de ervaring is dat vrienden zelf ook een druk leven hebben.
En het de vraag is of je vrienden dat contact ook laten continueren.
Visueel contact via hyves en msn wordt toch anders ervaren dan in het echte leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendschap is iets wat ontstaat uit vrijheid en genegenheid. Niemand verplicht je om vrienden met iemand te worden maar omdat je elkaar mag groeit er een band tussen mensen. Vriendschap behoort dan ook niet te voelen als een verplichting maar iets dat je wilt. Als jij uit huis gaat gaan bestaande relaties zeker veranderen omdat jij simpelweg gaat veranderen. Als jou vriendschappen 'echt' zijn dan zou ik me geen zorgen maken hoe je dat allemaal moet gaan doen, want echte vrienden zoeken elkaar altijd weer op. Overleg het met je vriendeb, samen kom je er wel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Like attracts like". Met andere woorden, wanneer je in andere situaties terecht komt, of anders gaat denken, vallen de vrienden af, die niet meer bij je passen en nieuwe vrienden dienen zich aan.
Wees eerlijk tegenover jezelf en weet dat het beste gebeurt. En geniet van de vriendschappen die je behoudt en de nieuwe die je krijgt. Koester ze!