Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik als Nederlandse vrouw van middelbare leeftijd een Koerdische man leren kennen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Leren kennen in Nederland. Ik hou van Koerdische muziek. Koerdische cultuur heeft een aantrekkingskracht op mij.

Toegevoegd na 10 minuten:
Koerdische datingsite heb ik niet gevonden op internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een man zoeken met dezelfde interesse.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon op vakantie naar de zuidkust van Turkije en dan vraag je aan iedere man die toenadering zoekt (en dat zijn er veel) of hij Koerdisch is. Het zal niet lang duren voor je er een vindt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Net je aanvulling gelezen. Er was in Amsterdam een Nederlands-Koerdisch cultureel centrum; ik meen op de Sloterkade. Ik weet niet of het er nog is. Verder zou je een vraag kunnen stellen op het prikbord van de Koerdistan pagina.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ga op reis naar Turkije, Syrië, Irak en/of Iran. Dan leer je ze vanzelf kennen.

Toegevoegd na 21 minuten:
Googelen op "Koerdische vereniging" levert heel wat Nederlandse plaatsnamen op waar zo'n club te vinden is. O.a. Amsterdam, Eindhoven, Arnhem, Hengelo. De voornaamste doelstelling van die culturele verenigingen is het creëren van een herkenbare, vertrouwde en veilige omgeving voor Koerden in Nederland. In de praktijk is het volgens een bestuurslid vooral 'een plek om te eten, discussiëren en naar de Koerdische satelliettelevisie te kijken'. Of je daar als Nederlandse vrouw binnen kunt komen is maar de vraag. Je zult vermoedelijk een hoofddoek moeten dragen.

Den Haag heeft de grootste Koerdische gemeenschap: zo'n 15.000 zielen, veelal gastarbeiders uit het grensgebied tussen Turkije en Koerdistan. Koerden uit het centraal gelegen Konya vestigden zich in de jaren zestig en zeventig in Amsterdam; Zaanstad telt veel Koerden uit de provincie Nigde. Ook Arnhem, Rotterdam, Deventer, Utrecht en Enschede tellen een relatief grote Koerdische gemeenschap. Turkse Koerden zoeken elkaar in de regel op; Iraakse, Iraanse en Syrische Koerden wonen meer verspreid over het land.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
+1
Dat kan maar die zul je wel tegen moeten komen.Schrijf je in bij de datingsites en zoek daar naar de mannen van je voorkeur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je specifiek een Koerdische man leren kennen?
Dat kan bijv op een talencursus, een datingsite voor Koerden, een advertentie plaatsen op contact sites, een vluchtelingencentrum voor Koerden bezoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat je in den haag veel koerdische mensen hebt..dat zijn meestal de mensen uit oost turkije.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding